Sexlyst?

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Jeg må bare spørre:
Er det noe sengevals i deres tilfelle?
Altså, mannen er veldig ivrig, men jeg.. Akk! Klarer ikke tanken..
Er det bare meg eller?
Får nesten dårlig samvittighet ovenfor mannen..:(

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Heheh, nada. Får bli når kvalmen er borte, antageligvis om 8 uker! :O

Er syk med feber og halsvondt og sinnsyk hoste, så det blir dårlig med sånt nå. Men ikke på grunn av svangerskapet

Veldig lite her også. Har vel ikke hatt sex siden vi ble gravide. Jeg er veldig sliten og har ikke hatt lyst i hele tatt. Stakkars mannen! Han er veldig tålmodig med meg da :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Tørketid her også. Stakkars menn.. Håper lysten kommer tilbake snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Motsatt her.. masse lyst :p

Hver fredag...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Med ribbeinsbrudd på mannen og dårlig form hos meg så begrenser det seg, men jeg savner det faktisk. Vi har ikke hatt så lite sex noen gang som etter jeg ble gravid :P får tru det tar seg opp snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det bra ;) Jeg opplevde i forrige svangerskap å få veldig økt sexlyst. og det ser ut til å komme denne gangen også.. Nesten så mannen syns det kan bli litt i meste laget :P Haha.. Ikke at han klager da ;)

Her er det ingenting. Ugh, jeg blir faktisk uggen bare av tanken.. :p
Kjipt for mannen sikkert men, men.. Han får jo et barn ut av det da :rolleyes:

Hm trenger ikke tenke så mye på det, på en veldig god stund enda hehe. Han kommer jo ikke hjem på et par måneder. Så her sitter jeg for meg selv hele kvelden etter ungen er i seng. Eller jeg er i seng til 22. Så ikke så lange kvelder.

Ikke akkurat på topp her heller, som sist. Så her er det stortsett bare mannen som får noe :-)

6. April 2013
7. April 2015

Stille her om dagen..

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Ingenting etter jeg testa positivt,er mye trøtt og sliten om kveldene og lysten har liksom heller ikke vært der,men kan jo hjelpe til:p

Back
Topp