Sexlyst

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Flere som har mistet sexlysten etter man ble gravid? Føler jeg får så dårlig samvittighet for samboeren :/ prøvde å ha sex, men det var bare ubehagelig og måtte bare avbryte.. stakkars samboeren min
 
har og mista litt av lysta, men nåreg først e komt på gli så skjøbna eg ikkje koffer det Ikkje blir oftare -)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Blir ofte sånn at det blir litt glemt når man er gravid. Man lever litt i sin egen boble. Her er det omvendt. Her øker lysten når jeg er gravid. Men i slutten av forrige svangerskap stoppet det opp pga bekkenløsningen.
 
Nei, langt ifra! ;p
 
Jeg tenker ikke noe på sex. Har vel hatt oss 3 ganger siden vi fant ut av graviditeten for 3 uker siden. Men det har bare vært kjapt og for hans skyld
 
Jeg har ikke hatt lyst på mange mnd pga hormonstimulering ifb med ivf :( Det har foreløpig ikke hjulpet å bli gravid :(
 
Sånn har det vært her siden jeg fikk gutten min for 17 mnd siden :p Ette jeg fødte ble sex desverre bare ekkelt og veldig ubehagelig for meg, så jeg må som oftest bare bite tennene sammen og gjøre det for samboeren sin skyld :/ Veldig kjipt.. Merker ikke noe forskjell nå når jeg er gravid, så ser ikke ut som om lysten kommer tilbake med det første :p Hadde ikke noe problemer med sex under mitt første svangerskap, kun etterpå :)
 
Samme her. Har ikke lyst i det hele tatt. Er mye kvalm på kveldene og må tisse bare jeg snur meg i senga. I tillegg er jeg så trøtt at jeg nesten ikke orker tanken på å stå opp og gå på do - nei, sex orker jeg ikke!
 
Jeg er så kvalm at jeg ikke orker tanken engang... Håper det blir bedre snart!
 
Her er det stikk motsatt! Jeg har innmari mye mer lyst, men jeg begynner å blø så lett, så derfor synes jeg det blir litt ubehagelig. Det er egentlig litt uutholdelig :p Vi har bare hatt sex tre ganger siden jeg fant det ut for 8 uker siden :p

Har jo gått på p-piller til i september, og det var først da jeg skjønte hva sexlyst virkelig var. Haha. Det har bare blitt "verre" etter at jeg har blitt gravid. Sukk.
 
jepp! er så trøtt kvelden og, at eg legg meg som oftast lenge før mannen, så når han først kjem og legg seg så søv eg :p
 
Lysten er nok blitt litt dårligere i det siste. Har bare blitt med 3-4 ganger i uken, men det funker jo det også :)
 
Sexlyst på topp her:rolleyes:
 
Jeg tenker ikke noe på sex. Har vel hatt oss 3 ganger siden vi fant ut av graviditeten for 3 uker siden. Men det har bare vært kjapt og for hans skyld

Har det som deg jeg også!:) "Heldigvis" jobber kællen masse om dagen så han er sliten når kvelden kommer og sovner ganske kjapt! hihi
 
Back
Topp