Sexlyst?

Vaniljekesam

Flørter med forumet
Nemlig. Hvordan er det med dere? Nå kontra før dere ble gravide? Og hvordan reagerer mannen om lysten er dårlig om dagen? Her sliter jeg litt for å være ærlig.. Har mye murringer i magen på kveldstid, kombinert med at jeg er så trøtt at jeg sovner mens jeg pusser tenna stortsett..

Eige ikkje sexlyst no! Og eg var den som alltid tok initiativ før :P Gubben har begravd seg i arbeid no :P

Eige ikkje sexlyst no! Og eg var den som alltid tok initiativ før :p Gubben har begravd seg i arbeid no :p

Her er mannen i surkemodus, det virker som at han sliter med å forstå at jeg faktisk bare IKKE har lyst akkurat nå. Veldig frustrerende! :(

Æ har ingen lyst, og e litt vanskelig forr oss begge desverre, men det går nokk bedre etterkvært! :-) æ e no litt go me han avogtil så att han ska få letta på trøkke :-p

termin 18.2.14 <3

Ikke så mye sexlyst her heller :/
Sovner jo før jeg treffer puta. Er kvalm om kvelden og trøtt hele dagen, i tillegg har vi en på 8mndr som våkner en del ganger om natta.. Sambo takler det ganske fint (enn så lenge). Var slik sist også, men det ble bedre etter hvert som formen ble bedre ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den er mindre enn til vanlig. Når jeg gikk med min sønn var jeg kåt hele tiden, men ikke nå.. Det kommer seg litt, men pga progesteronet jeg bruker er slimhinnene så tørre, skikkelig ubehagelig. :P

den er som vanlig... som regel lyst om morgenen og når det ikke passer seg.... dvs plutselig midt i matbutikken eller noe... litt feilkobling i huet mitt sier gubben... hehe...

vi har også en på 8mnd med lakenskrekk for tiden, så jeg går i koma på natta... gubben er helten min om natta, han flasker guttungen og går inn når han skriker... lucky me... men på den andre siden så har jeg dem hele dagen... :)
og når jeg bli kvitt denne værste døsigheten, så vil nok jeg stå opp om natta også... + fra februar da...

men det blir alt fra 0-3 ganger i uka med sengekos... ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var labert i begynnelsen (uke 5-7/8), men tar seg opp! Var på ferie, og da har man jo mer tid og ny seng... men merker at jeg må varmes opp :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Den er som vanlig tror jeg men blir jo mye sjeldnere siden jeg er dårlig. Han godtar alt han, aldri sagt noe hverken nå eller i tidligere tørkeperioder i graviditet eller barseltid. Han har jo selvfølgelig forståelse for det! Skulle da egentlig bare mangle...

I går når vi la oss, spør gubben forsiktig: Du.... har du mista sexlysta?
Stakkars mann! Er så vant med at eg masar om sex og plutslig blir det stille :P

Her er den på topp for tiden :) alt fra 1 til 3 ganger om dagen :p så mannen er storfornøyd :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har masse sexlyst *lykke*. ;) Men nå har jo vi fire ukers pauser med jevne mellomrom så vi må liksom ta igjen de ukene.

Formen er fin og jeg er mer følsom både her og der, i tillegg så er det jo fremdeles ferietid og finevær. :) :)

Har vært veldig labert fram til nå pga kvalmen.
Men den siste uken så har det faktisk ikke vært så ille.
En dag ble det noe på han to ganger til og med ^^

Han er heldigvis veldig forståelsesfull og maser ikke.
Men han prøver seg, og det er helt greit. Hadde han ikke prøvd seg så hadde jeg blitt litt skuffet :p

Termin 16 februar

Her er den på topp for tiden :) alt fra 1 til 3 ganger om dagen :p så mannen er storfornøyd :)

hehe... hvordan får du tid til 3 ganger om dagen?? ingen barn fra før? eller barn i bhg...? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er den nesten bedre enn den var før jeg ble gravid. Formen stopper den litt. Prøvingen tok litt av morroa vekk, men nå er det jo i boks å kan gjøre det når man vil. Ikke fordi det man "må" :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Har ei fra før men ho legger seg jo tidlig :p er ikke hver dag det blir 3 ganger om dagen altså :)

Back
Topp