Sexlyst?!?!

Strawberry

Blir kjent med forumet
Er altså førstegangsgravid og er nå straks i uke 26.. Det har vært snart 26 uker med NULL sexlyst, noe som for meg er uforståelig og som for samboer er fryktelig kjedelig. Er dette her normalt? Venter ei lita jente og har hørt myter om at gravide som venter jenter får minsket sexlyst, mens gravide som venter gutt får masse sexlyst..stemmer dette? 

Jeg skal ikke utbrette sexlivet mitt noe videreverdig, men tidligere har jeg vært ei skikkelig puppejente og samboer har fått lov å kose og kna så mye han har hatt lyst til, nå derimot byr det meg direkte imot.. Føler meg jo suuuperslem som ikke lar han slippe til! Noen der ute med samme problematikken eller er det rett og slett jeg som er unormal? :/ 

Det med om en venter gutt eller jente stemmer ikke her iallefall.. Hadde samme sexlysta når jeg gikk med begge kjønn jeg..

Ikke så mye sexlyst her heller og jeg venter gutt. Har ikke vært sånn hele tiden, men føler det er verre nå enn feks. for 3 mnd siden

Gubben får ikke røre puppene mine når jeg er gravid eller ammer. Byr meg skikkelig imot faktisk. Så sikkert normalt :)

For meg er ikke sex noe viktig egentlig :o -mista den helt i svangerskapet med jentungen.. Å har enda ikke fått den tilbake.. :|

Back
Topp