Sexlyst = BORTE

Hehe, jeg må jo le litt når jeg leser dette!
Her har det heller ikke vært mye action i det siste. Er nå 24+5, og både jeg og min kjære mangler sexlyst av diverse årsaker. For min del er nok litt av grunnen at jeg er redd for å gjøre noe galt med tanke på babyen min, og at jeg har bekkenløsning. For hans del er det nok en blanding av tanken på at det er en baby der inne, og frykten for å gjøre noe galt som gjør det.
Nå har ikke han vært noen "horndog" i utgangspunktet, da, men nå som jeg er gravid, er vi rene munken og nonna....hehe!

Skriver under eg og.. Har slitt med ekstrem svangerskapskvalme, så sex har det blitt lite av her i hus.. Noe som kom som eit sjokk på han siden vi har hatt sex omtrent kvardag siden vi møttes.. Var vel slik vi ble kjent og.. :-P Håper ikkje eg mister lysten meir enn eg har. Har nokon daga då eg har lyst, og då e da å dra han inn på soverommet, han nekter aldri :-P er 12+2 veker på veg.. Godt å veta at da e fleire som deler samme opplevelse:-)

Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen her nei.. Er i uke 23 på mandag, og har ikke mista noe sexlyst.
Sliter mer med at samboeren ikke vil ha sex med meg, vet ikke hvorfor jeg. Tror han synes det er litt ekkelt egentlig..

ÅH! Takk! Nå vet jeg at andre har det på samme måte.. Jeg fikk tilogmed tårer i øynene, haha:P I begynnelsen var jeg grisekåt og ville helst ha meg hele tiden, men etter jeg tippa 3 måneder, så har det avtatt HELT. Jeg vil ikke kysse engang, jeg føler meg voldtatt bare han kysser meg i nakken, det er helt jævlig. Tvinger meg selv til å ligge med han noen ganger, men han merker at jeg ikke gjør det helt av egen vilje:p Stakkars kjæresten min, men men. Mannfolka slipper allefall leggkrampe, bekkenløsning, vektøkning, hormonell overdose, vonde pupper etc etc. For å ikke snakke om fødsel! :D

Back
Topp