Strawberry
Blir kjent med forumet
Er altså førstegangsgravid og er nå straks i uke 26.. Det har vært snart 26 uker med NULL sexlyst, noe som for meg er uforståelig og som for samboer er fryktelig kjedelig. Er dette her normalt? Venter ei lita jente og har hørt myter om at gravide som venter jenter får minsket sexlyst, mens gravide som venter gutt får masse sexlyst..stemmer dette? Og hvor lenge varer det?
Når samboer nærmer seg puppene mine så får jeg lyst til å springe til skogs, og dette fra ei som alltid har hatt puppene som en erogen sone :p Det bare byr meg skikkelig imot at han skal drive å tafse på det som skal være matfatet til babyen vår...
Men det er jo en vond sirkel, for jeg får jo så fryktelig dårlig samvittighet og føler meg jo suuuperslem som ikke lar han slippe til! Og de få gangene jeg går med på sex så er det skikkelig ekkelt og jeg vil bare at det skal ende FORT!
Noen der ute med samme problematikken eller er det rett og slett jeg som er unormal? :/ Jeg forstår ikke at man kan være så glad i noe FØR man blir gravid for så å miste lysten fullstendig..
Når samboer nærmer seg puppene mine så får jeg lyst til å springe til skogs, og dette fra ei som alltid har hatt puppene som en erogen sone :p Det bare byr meg skikkelig imot at han skal drive å tafse på det som skal være matfatet til babyen vår...
Men det er jo en vond sirkel, for jeg får jo så fryktelig dårlig samvittighet og føler meg jo suuuperslem som ikke lar han slippe til! Og de få gangene jeg går med på sex så er det skikkelig ekkelt og jeg vil bare at det skal ende FORT!
Noen der ute med samme problematikken eller er det rett og slett jeg som er unormal? :/ Jeg forstår ikke at man kan være så glad i noe FØR man blir gravid for så å miste lysten fullstendig..
(jeg ble trist i går av at noen hadde mista brødskiva si på gulvet da, så det sier litt.. hvordan skal dette gå mot slutten?:D) Men jo, kjenner meg igjen i det ja! Det går liksom an å holde på selv noen ganger, men lysten på å gjøre det med sambo er liksom helt borte. Får jo så dårlig samvittighet vettu, men det er jo ikke han det er noe gæernt med!