Sebastians`mamma
Forumet er livet
Så var det dette sexlivet..... Hmmm.
Hver gang vi liksom setter i gang osv... så er det en viss liten en som sier halo, halo, halo, er det noen der? *sparke*sparke*sparke* [&:] Han tar heelt av og er som en AV-bryter for meg! Skikkelig turn off!! [:D]
Blir dårlig med sex om dagen ja......
Hver gang vi liksom setter i gang osv... så er det en viss liten en som sier halo, halo, halo, er det noen der? *sparke*sparke*sparke* [&:] Han tar heelt av og er som en AV-bryter for meg! Skikkelig turn off!! [:D]
Blir dårlig med sex om dagen ja......
beklager at jeg ler, men jeg syns det var litt morsomt.. Har ikke opplevd noe sånt selv, men kan tenkte meg at det er turn off delux [:)]
Dette skjer ikke ofte nei... Jeg er trøtt og sliten om kvelden,og vil bare lukke øynene og sove et par dager. Om jeg ikke er trøtt så er det alltids noe annet i veien. Bekkenet krangler, puppene er ømme, det er alt for varmt, jeg kjenner en lukt som gjør meg kvalm, han er trøtt og sliten etter jobb, babyen vil gjerne si hei, eller storebror har akkurat hoppa ut av sprinkelsenga for å hente vann på badet.[:)] Nei det skal ikke være lett å pleie kjærligheten..