Sexlivet!!!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Så var det dette sexlivet..... Hmmm.
Hver gang vi liksom setter i gang osv... så er det en viss liten en som sier halo, halo, halo, er det noen der? *sparke*sparke*sparke* [&:] Han tar heelt av og er som en AV-bryter for meg! Skikkelig turn off!! [:D] 
Blir dårlig med sex om dagen ja......

Sex??? aldri hørt om....[:D]

kan ikke huske sist omtrent... [:D][:D][&:]

beklager at jeg ler, men jeg syns det var litt morsomt.. Har ikke opplevd noe sånt selv, men kan tenkte meg at det er turn off delux [:)] 
Blir vel ikke akkuratt noe bedre med tiden heller...
Huff, dere får no bare prøve å gjøre det beste ut av det [;)]

ORIGINAL: KaKe

beklager at jeg ler, men jeg syns det var litt morsomt.. Har ikke opplevd noe sånt selv, men kan tenkte meg at det er turn off delux [:)] 
Blir vel ikke akkuratt noe bedre med tiden heller...
Huff, dere får no bare prøve å gjøre det beste ut av det [;)]

He he. Jeg tror jeg setter det litt på vent. Han vet å time det skjønner du he he [:D]

Ja, de er ikke helt dumme de babyene [:D][:D] Det er jo en sikker måte å få oppmerksom het på for de [:D] hehe

Dette skjer ikke ofte nei... Jeg er trøtt og sliten om kvelden,og vil bare lukke øynene og sove et par dager. Om jeg ikke er trøtt så er det alltids noe annet i veien. Bekkenet krangler, puppene er ømme, det er alt for varmt, jeg kjenner en lukt som gjør meg kvalm, han er trøtt og sliten etter jobb, babyen vil gjerne si hei, eller storebror har akkurat hoppa ut av sprinkelsenga for å hente vann på badet.[:)]  Nei det skal ikke være lett å pleie kjærligheten..

Sant så sant [:D]

sex?? hmm.. kan i det fjerne minnes at noe skjedde for ca 23 uker siden.. kan det ha vært det???

dere har ialleafall en gubbe da.., og lite sex akkurat nå skjønner jeg..[:D] Men her er det jo ingen ting hverken gubbe el sex.., og huleboeren min sparker jo bare når jeg sitter på dataen..hehe

sex??? Tror jeg må ha litt sexualundervisning for det er ikke noe jeg har.
Må fortelle en litt artig historie.
Det skjedde for ca 2 år siden og min eldste sønn hadde om seksuallære på skolen, de hadde fått i oppdrag å lese høyt hjemme.
Da han var ferdig stod både han og søsteren å gapte og rynket på nesen.
Så utprøt eldstemann " å mamma, det her har du gjort 2 ganger, æsj"
Hadde virkelig et strev med å forklare meg mellom latterkulene.
De ungene er nå artige.

ler meg ihjel.....

ORIGINAL: Siffen

Det skjedde for ca 2 år siden og min eldste sønn hadde om seksuallære på skolen, de hadde fått i oppdrag å lese høyt hjemme.
De ungene er nå artige.

Haha... den var god

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Så var det dette sexlivet..... Hmmm.
Hver gang vi liksom setter i gang osv... så er det en viss liten en som sier halo, halo, halo, er det noen der? *sparke*sparke*sparke* [&:] Han tar heelt av og er som en AV-bryter for meg! Skikkelig turn off!! [:D] 
Blir dårlig med sex om dagen ja......

høres ut som en real turn-off ja[:D] Håper ikke knerten oppdager det trikset, da kan det fort bli tørke i sengehalmen[:D][:D]

ORIGINAL: Siffen

De ungene er nå artige.

hahaha..mange gode "historier her ja...
tja..litt lite med dækeren ka godt når det fyst skjer..skla ikkje klage.. føle meg ikkje akkurat SUPERSONISK SEXY for tida!![:)]
ORIGINAL: Iroim

Sex??? aldri hørt om....[:D]

Kjenner meg godt igjen der gitt.

He..he.. mye artig å lese, ja!!!  Har hatt noe sex etter gravidteten, ja..[;)], men det blir jammen meg SJELDNERE, SJELDNERE og SJELDNERE - nope lyst fortida!!!  

ORIGINAL: dua

He..he.. mye artig å lese, ja!!!  Har hatt noe sex etter gravidteten, ja..[;)], men det blir jammen meg SJELDNERE, SJELDNERE og SJELDNERE - nope lyst fortida!!!  

Signerer denna! [;)]

ja det er godt det er fler som kjenner seg igjen her da...Kan telle de gangene det har skjedd de siste 23 ukene ja...men er himla glad i koooooos for tida og nærhet...hehe[:D]

Back
Topp