Sexleketøy

• Trådstarter Trådstarter Nysgjerrigogsjenert
  • Opprettet Opprettet
N

Nysgjerrigogsjenert

Guest
Har dere et sexleketøy eller kanskje flere? Hva er favoritten deres og hvorfor? :shy::shy:

Liker best the real deal,jeg:hilarious: men ja, har et "kosteskaft" i skapet, men brukes aldri:p

Har en womanizer. Bruker den ikke ofte alene, men samboer tar den frem noen ganger under sex. :happy:

Hvordan bruker man ett kosteskaft?

På tull da vettu trodde du tok den:p Har dildo i skapet, men liker ikke å bruke den eller andre leketøy foretrekker den ekte vare, da leketøy ikke riktig gir meg noe..Kommer på egenhånd uten hjelpemidler:)

Hva er en womanizer?

En klitorisvibrator som bruker puls/sug istedenfor vanlige vibrasjoner, og er blitt en verdenskjent favoritt! Gir ofte syke orgasmer på svært kort tid, gjerne flere på rad - koster litt, men vel verdt pengene i mine øyne :-) Google den!

En venninne av meg har alltid vært på "ekte vare", "trenger ikke leketøy". I en alder av 35 år skaffet hun seg vibrator og innrømmet at hun virkelig hadde gått glipp av noe.
Så klart det er deilig med en parter og ikke en plastikksak.
Men litt vibrering kan jammen sette fart på sexlivet. Ofte at min partner leter frem leketøyene mine. Han nyter det like mye som meg.

Hvorfor ikke? Mener ikke at det er noe galt altså, bare lurer siden du virker så bestemt :)

Uten at jeg skal gå inn på hele sippehistorien som ligger bak så har jeg ikke noe utbytte av å onanere, verken alene eller sammen med mannen.

Back
Topp