Sex...

*Nr3iMars*

Forelsket i forumet
Ja altså i går kom gubben hjem etter over 14 dager på sjøen.. å da er det jo en selvfølge at det blir litt sengekos[8D] hehe
men etterpå begynte kynnerne å melde seg.. og ble etterhvert vondere.. tilslutt ble de til tak i korsryggen som gikk fremover nederst på magen liksom... det var ikke behagelig for å si det sånn.. har en svak hukommelse på at det var slik riene mine kjente ut forrige fødsel, bare at riene var mer intense! dette kom og gikk uregelmessig helt til i 2-3 tiden i natt... da fikk jeg endelig sove!

noen fler som opplever noe lignende???

vil jo helst at mini skal bli der inne hvertfall en ukes tid enda... så håper egentlig ikke det satte igang noe[8D]

Hørtes veldig ubehagelig ut! Har ikke opplevd noe sånt, men jeg blødde ganske mye etter sist samleie på søndag... Har jo hørt at blodkarene der nede er veldig sensitive nå, og at det kan skje, men siden jeg hadde veldig høyt blodtrykk og plutselig hadde fått veldig mye hevelse i bena, og i tillegg at lille i magen var veldig rolig, ringte jeg føden. De trodde ikke det var noe farlig[:)] Blødde i januar også, og da kjørte de masse undersøkelser, og sa at hvis det hadde vært nærmere termin, hadde de ikke gjort det så grundig. Så da puster jeg lettet ut [;)]

På en side håpe jeg Lille holder seg inne til april, men på den andre siden håper jeg hun kommer nåå[:)] Vil se hvem som har bodd i magen min, og ønsker ikke flere strekkmerker nå.....[:'(]

Jepp, slik har det vært her også et par ganger, men det er vel modning på gang som LisasVerden sier[;)]
Jeg tar det ikke tungt, jordmor sa på mandag at hun skal bare komme når hun føler for det nå[:)]-ikke at jeg tror hun kommer på mange uker enda...

sex hva er det............
hehe..
har ikke årka tankern på sex...sikkert to måna sea sambo fikk kom på besøk...auau,men nå er hode te lille bare den øverste finger ledde så da tror jeg sex får vente te fødseln er over mm...........
får vondt bare på tanken[&o][:D][;)][8|]
huffffffffffff den som venter på noe"godt"venter ikke for gjeves..........................

ORIGINAL: siv elin

sex hva er det............
hehe..
har ikke årka tankern på sex...sikkert to måna sea sambo fikk kom på besøk...auau,men nå er hode te lille bare den øverste finger ledde så da tror jeg sex får vente te fødseln er over mm...........
får vondt bare på tanken[&o][:D][;)][8|]
huffffffffffff den som venter på noe"godt"venter ikke for gjeves..........................

min sambo jobber borte i ukene så han kommer hjem på torsdag og er hjemme fra torsdag til søndag..og vi har sex så og si hver dag han er hjemme..av og till opp til flere ganger..hehe!!det har vi hatt hele svangerskapet omtrent!!det har noe me at når vi er så mye borte så blir d jo automatsik sengekos når han kommer hjem og før han reiser igjen[:)]      men jeg har ofte mye kynnere på natten etter sexen...spesielt hvis jeg har kommet selv[;)]    så tror nok det er normalt...jeg er iallefall ikke bekymra[:D]    når riene begynner på virkleig så er man ikke i tvil på at det er rier[:)][:)]   iallefall min erfaring...[:D]

merker ingenting etterpå,bortsett fra å kanskje få kynner rett etter sex

ORIGINAL: LisasVerden

Jepp, jm sa også at de som har et aktivt sex liv som regel ikke går over tiden. Så bare å kjøre på. hehe Sæden hjelper vist også til med modningen.

Hvor ofte er regelmessig...?[8|]

Jeg har fått sammentrekninger i livmora hver gang etter orgasme, og det er helt normalt. Magen blir kjempehard, men gir seg etterhvert. Men nå så nærme termin, føles det som at det skjer noe der nede en stund etter samleie. Tror det bare er bra jeg, det er nok forberedelser til fødselen.

Her har det ikke blitt noe på over 2 mnd. sambo liker ikke tanken på at han er så nært baby med utstyret [8D] etter vi var på innvendig ul og kunne se den "dildogreia" bli dytta opp i babyens hode har sambo vært veldig motstander. Jeg fikk også litt vondt sist vi hadde sex. Da mener jeg ikke etterpå, men når han støta oppi. Så det er egentlig ikke så veldig om å gjøre før han har funnet veien ut, selv om jeg kunne tenkt meg å prøvd en gang for å se om det kan sette i gang noe.

Back
Topp