sex!!

tippetue

Forumet er livet
hvor lenge hadde dere vært sammen med deres kjære føre dere hadde sex? eller hadde dere sex føre dere ble sammen? evt, hvor lenge tok det føre dere ble sammen?
 
 
såpass ja...selv har det hent at jeg har hatt sex med dem føre vi har blitt sammen, men med samboeren husker jeg faktisk ikke..sykt som om det er blitt slettet, tror vi bare hadde sex etter at vi ble sammen...hmm, men ikke sikker..
 
ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: tippetue

såpass ja...selv har det hent at jeg har hatt sex med dem føre vi har blitt sammen, men med samboeren husker jeg faktisk ikke..sykt som om det er blitt slettet, tror vi bare hadde sex etter at vi ble sammen...hmm, men ikke sikker..


Jeg var ganske full og husker svært lite desverre!!![&:]

jeg var ikke full, men sliter litt med hukomelsen til tider...litt ekkelt...[&:]
 
 
Vi hadde sex flere ganger før vi ble sammen.... [:D]
 
ORIGINAL: Dorothy_1

Vi hadde sex flere ganger før vi ble sammen.... [:D]

ja må jo teste varene[;)] hihi...
 
vi hadde ikke møtt hverandre, snakket på tlf en times tid, han kom på nattan kl ett og det endte som det måtte da, han ble i ti dager og vi har vært sammen i snart fire år!
 
 
Fikk kontakt med han etter mange år, og vi prata masse på mob. og msn og skulle etterhvert møtes.. Han henta meg på toget og vi tilbragte en kjempefin dag sammen og såg film og kosa, så FØRSTE kvelden vi havna vi i seng sammen.. Vi var edru, og veeeldig betatt av hverandre.. [:)] 2 mnd senere flytter jeg til han, og igjen 2 mnd seinere blir jeg gravid, og nå kommer babyen i september.. [:D]
 
Vi var bestevnner i nesten et år før det skjedde noe mellom oss, men den natten det skjedde (sexe'n) var vi visst sammen dagen etterpå.. hehe.. [:D] Han flyttet inn hos meg samme dagen og vi har holdt sammen siden det, er til og med gift.. Elsker mannen min jeg.. Han er bestevennen min...
 
synes det er vanskelig å holde kontroll på rekkefølgen jeg ... [:D]

jeg traff han på fest, ble med han hjem, sov der (skjedde ikke mer enn noe småkyssing!), var sammen hver dag etter det .. begynte å sove der etter noen dager og ble der (flyttet inn!) .. hadde sex kanskje 4-5 dager etter at vi traff hverandre .. men når ble vi sammen ?? hm .. vi var vel kanskje sammen allerede da .. jeg visste iallefall at jeg hadde truffet den rette .. sukk [:)]
 
Vi møttes ei fredags natt og hadde sex søndag morgen. Ville nok allerede første natta, men vi sov på soffan t ei venninne etter nachspiel, og æ syntes det va uhøflig, sia ho ikkje hadde funne sæ mannfolk![:D][:D]
 
traff han på fest å gjore det vel dagen etterpå... lå hos han den natten men da bare rotet vi, å dagen etterpå skjedde det nok litt mer.. oxo en uke etterpå ble vi sammen... å har vært sammen siden[:D]
 
ORIGINAL: Cecci85

bryllupsnatten hihi 1 år og 8 dager etter at vi ble sammen!! vanskelig? jaaa!!

så romantisk!!! er vel ikke mange som klarer det!! står det respekt av!!![;)]
 
hmm ikke lett å huske rekkefølgen, har skjedd så mye det siste året.
vi hadde vel sex en uke etter vi møttes og siden det sov han hos meg. 2 mnd etter vi møttes blei vi sammen. en mnd etter vi blei sammen blei jeg gravid. og nå har vi forlovet oss...
 
det tok ca 2-3 mnd fra vi ble sammen til vi hadde sex. første gang for meg, så jeg var veldig usikker (16 år). er sammen enda[:D]
 
Vi hadde vært sammen i 3,5mnd før vi hadde sex. Var 1.gangen for meg, og da ville vi begge vente litt for å se om det var "rett"[:D] Pluss at han på den tiden bodde i en annen by(5-7timers kjøretur..), så vi så hverandre ikke mer enn ca 2ganger i måneden...[:'(] Men det var vel verdt å vente på, de månedene med "forhåpningsoppbyggning"[:D][:D][;)][:D][:D]
 
Hadde kjent ham i ca 5 år (var sammen med kammeraten tidligere-ja sånt skjer). Når det ble slutt mellom meg og kammeraten til min nåværende mann så begynte jeg og han tilbringe mye tid sammen i ca 6 mnd som venner. Sakte, men sikkert utviklet det seg til noe mer og jula -00 fikk jeg beskjed om at "nå må vi enten prøve å bli ordentlig sammen, eller bestemme oss for å fortsette som gode venner".. Ble litt paff, men etter 2 dager så bestemte jeg meg for at vi skulle prøve. Endte i seng samme natta, men hadde ikke sex (bare masse kosing-he he) Slik holdt vi på i ca 1 mnd før vi hadde sex. Han har i ettertid sagt at det at jeg holdt litt tilbake var noe som gjorde han ennå mer sikker på at han ville være sammen med meg.
 
Nå 6,5 år etter er vi ennå sammen/gift nå da
 
ORIGINAL: Lille Mille

Vi var bestevnner i nesten et år før det skjedde noe mellom oss, men den natten det skjedde (sexe'n) var vi visst sammen dagen etterpå.. hehe.. [:D] 

samme skjedde her.
hadde egentlig aldri noen intensjon om å bli sammen med han,
men det bare skjedde sakte men sikkert![:)]
 
husker ikke..
men var etter at vi ble sammen..
men hvor lenge etter vet jeg ikke
 
ORIGINAL: tippetue

ORIGINAL: Dorothy_1

Vi hadde sex flere ganger før vi ble sammen.... [:D]

ja må jo teste varene[;)] hihi...




Helt rett, HeHe.... [:D]
 
Back
Topp