Sex...

augustmor

Flørter med forumet
Har dere ofte sex med kjæresten nå? eller har ting edret seg med voksende mage?

Jeg har veldig lyst som jeg har hatt hele svangerskapet, men føler meg så uattraktiv med den store magen. Jeg føler meg rett og slett usexy!! Det hender at jeg mister tenninga når jeg tenker på hvordan jeg må se ut for kjæresten min... Og det er IKKE hans skyld!!! Han er fantastisk og gjør alt for å styrke selvtilliten min, men min egen tankes makt er stor. Jeg vil men får ikke til! [&o] Det blir mye kos da...Deilig det også  Hvordan har dere det?[8|]

Heia snige meg litt inn te dokkas forum[:)]eg og he det akkurat sånn,føle meg liksom bare klossete og tunge...Men he veldig lyst,det e bare litt turn off når hu lilla ligge å sparke...Blir liksom litt feil då..HMMM ikkje bare lett med dei store magane[:)][:)]

Bare koselig med besøk her i augustforumet [;)]

ORIGINAL: tonky

...det e bare litt turn off når hu lilla ligge å sparke...Blir liksom litt feil då..

Jeg vet det, absolutt ikke pirrende i det hele tatt!!!!!!

Eg hadde ganske lyst i begynnelsen, men nå finst det ingen lyst hos meg i det heile tatt ( desverre )

Lysten har vært borte stort sett hele svangerskapet...litt leit men jeg regner med at den kommer tilbake [:D]

ORIGINAL: augustmor

Har dere ofte sex med kjæresten nå? eller har ting edret seg med voksende mage?

Jeg har veldig lyst som jeg har hatt hele svangerskapet, men føler meg så uattraktiv med den store magen. Jeg føler meg rett og slett usexy!! Det hender at jeg mister tenninga når jeg tenker på hvordan jeg må se ut for kjæresten min... Og det er IKKE hans skyld!!! Han er fantastisk og gjør alt for å styrke selvtilliten min, men min egen tankes makt er stor. Jeg vil men får ikke til! [&o] Det blir mye kos da...Deilig det også  Hvordan har dere det?[8|]

Det er akkurat som om jeg skulle sagt det selv!! Takler ikke tanken på hvordan hans øyne ser meg... selv om han sier masse postivt - så hjelper det ikke, for JEG hadde aldri likt meg selv hvis det var Meg som så meg... øh... Ble det godt nok forklart?[8D]

Back
Topp