Sex

*Carrie*

Forelsket i forumet
Vi fikk beskjed om å vente i minimum fem dager etter innsetting med samleie, men jeg mener å ha lest to uker andre steder. Hva har dere andre fått beskjed om?

Vi har ikke fått beskjed om noe på klinikken våres, syntes det er rart siden alle andre har fått liksom.....

men jeg går for skriften til twinanne jeg, så jeg har bare 3 dager på meg nå[:D]

hei carrie_81.
vi går vel på samme klinikk vi, medicus, å der står det i papirene og de sa 5 dager til meg å.
det er ikke så lenge siden vi hadde en diskusjon om dette i dette forumet, å da var det flere som sa 10 dager.
Det er litt forskjellige versoner ut å går på de forskjellige klinikkene, man må vel kjenne etter på kroppen da[:D]

ORIGINAL: 1Hege

hei carrie_81.
vi går vel på samme klinikk vi, medicus, å der står det i papirene og de sa 5 dager til meg å.
det er ikke så lenge siden vi hadde en diskusjon om dette i dette forumet, å da var det flere som sa 10 dager.
Det er litt forskjellige versoner ut å går på de forskjellige klinikkene, man må vel kjenne etter på kroppen da[:D]

Er du også på Medicus ja? Fornøyd med de? Kan jeg spørre hvorfor dere valgte dem? Det står fem dager ja, og nå er det gått tre dager og foreløpig føler jeg ihvertfall at jeg ikke er klar. Er jo oppblåst og stinn i magen som bare det. Hvor lang tid tok det før det ga seg til dere andre?

Vi fikk beskjed fra St.Olavs at vi kunne leve som normalt, og det gjaldt også seksuelt...

VI VALGTE DEM PGA AT VI ALDRI KOM NOE LENGRE PÅ SYKEHUSET. VI PLAGDES VELDIG LENGE MED SYKEHUSET, TROR VI VAR MAX UHELDIG.  JEG TROR VI HOLDT PÅ I 3-4 ÅR PÅ SYKEHUSET, INGEN TING BLE GJORT. TOK DE SAMME PRØVENE OG UNDERSØKELSENE GANG PÅ GANG, KOM TILBAKE OM 3 MND SA DE. NÅR JEG KOM TILBAKE VAR DET NYE FOLK IGJEN (NESTEN UTEN UNNTAK). SÅ MÅTTE VI PÅ`N IGJEN MED AKKURAT DET SAMME. TILSLUTT BLE JEG SÅ FORBANNET AT JEG RINGTE Å FORLANGTE Å SNAKKE MED SJEFEN PÅ GYN. HAN VIRKET SOM HAN TOK MEG VELDIG SERIØST, HAN SATTE OPP TIME TIL SEG SELV SA HAN. NÅR JEG KOM DIT BLE JEG ROPT OPP AV EN UTLENDING SOM JEG IKKE FORSTO I HELE TATT. PÅ SLUTTEN AV TIMEN MIN STAKK "SJEFEN" HODET INNOM, DA RANT DET OVER FOR MEG. JEG FIKK FORTALT HAN HVORDAN JEG FØLTE DET, SÅ DA TOK HAN OVER LIKSOM. UTLENDINGEN BLE VIST UT, Å DA HAN GIKK KOM HAN Å TOK MEG I HÅNDA Å SA " JEG ELSKER DEG".
DA VAR DET NOK FOR MEG.
DETTE SKULLE JEG EGENTLIG GÅTT LENGRE OPP I SYSTEMET MED, MEN DET ER NÅ EN SÅR SAK NÅR MAN STÅR OPP I DET DA.

SÅ VAR JEG PÅ NETTET Å LESTE OM MEDICUS. JEG SENDTE INN SØKNAD, Å VIPS FIKK JEG TILBAKEMELDING, KUNNE KOMME NESTEN MED DET SAMME. ET VELDIG GODT FORNØYD MED MEDICUS, BETALER GJERNE DET DOBBLTE FOR Å FÅ VÆRE DER. DET ER SÅÅÅÅ KOSLI DER ALTSÅ, DE ER SÅ BLIDE Å KOSLIE.

NÅ BLE JEG REVET MED, GITT.............

Vi er også superfornøyde med Medicus, og jeg har egentlig lyst til å ta flere forsøk der om vi ikke lykkes nå. Men vi har bare betalt for ett forsøk, for vi har time på StOlav i slutten av juli, og sånn økonomisk burde vi benytte oss av dem offentlige forsøkene før vi betaler enda mer ekstra.
Men håper jo aller helst at vi ikke trenger å tenke på flere forsøk før vi skal igang med søsken [:D]

Back
Topp