SEX ??

bebe

Forumet er livet
Har du tatt opp igjen sexlivet ?...
Hvor lenge etter fødselen hadde du sex igjen ?

Var du engstelig for at det skulle gjøre vondt ?
Føles det likt nå som før ?.. Eventuelt - hva er annerledes ?

Prevensjon ??

her begynner lysten å komme tilbake! men syns det er litt tidlig enda.. vil nok gjøre en del knipeøvelser til først[;)] er jo bare 1 1/2 uke siden[8|]

Er ikke redd det skal gjøre vondt, men forberder meg nok med å kjøpe inn litt glidekrem eller noe tenker jeg..

Her er vi i full sving igjen, og det er like deilig som før ! [8D]
Vi er superkåte beggeto... men prøver å holde oss litt i kinnet siden prevensjon ikke er på plass enda.... Jeg skal til seks ukers kontroll den 19 Desember.... (måtte krangel meg å komme til før det er gått seks uker)... [:D]

Vi hadde sex etter 1 uke å det var super deiligt faktisk noe vi ikke hadde trodd.

har ikke begynt igjen ennå men kommer vel etterhvert[:D][:D][:D]

Ingen sex her ennå, men så er det ikke to uker siden jeg fødte heller da. JM var veldig nøye med å påpeke at man virkelig burde vente til renselsen var over før man hadde sex. Og hvis man hadde det før 6 ukers kontrollen burde man virkelig bruke kondom. Pga hvordan det er der nede, og fordi hun så så altfor mange som kom tilbake og fikk barn nr 2 før første man er 1 år. Fordi så mange tror at amming er 100% sikker prevangsjon. Noe det ikke er!

Vi er også i gang igjen. [:)]

har ikke begynt enda nei,,, er helt ødelagt det nede!! tror det blir ei stund til vi prøver...[&:]

ORIGINAL: bebe

Vi er superkåte beggeto... men prøver å holde oss litt i kinnet siden prevensjon ikke er på plass enda.... Jeg skal til seks ukers kontroll den 19 Desember.... (måtte krangel meg å komme til før det er gått seks uker)... [:D]

Hjelper det å holde seg i kinnet?

ORIGINAL: leoleo

*kremt*... neeh...[:D][8D]

ORIGINAL: leoleo

*kremt*... neeh...[:D][8D]

Du fikk ikke m deg at du skreiv kinnet isteden for skinnet, tror jeg
Hjelper nok lite å holde seg i kinnet...

Her prøver jeg å være morsom åsså overser du morroa fullstendig.

Hadde sex etter 5dager,da orket jeg ikke vente lengre--[:)][:)]

Hva med prev ?

ORIGINAL: quebec

hva med NO SEX AT ALL??????

Har ikke begynt her engang[:(][:(][:(][:(]

sign.... har veldig lyst,men tror du ikke at TANTE RØD kom i går!!!!!![:@] da er det bare 6 uka på rad med blødning[:'(]

ORIGINAL: LISANI

Nå er det to uker siden jeg fødet og stingene er der ennå + at jeg fortsatt blør. Skjønner ikke helt dere som har hatt sex etter en, to uker, er ikke det ekkelt med renselsen osv?? Tør ikke jeg, på leeenge ennå....

si det samme som dæ...
masse sting der enda, masse blod å masse vondt!! skjønne ikke dem som klare etter så kort tid nei.[:)]
e litt pysat da[:D]

Kan man ha sex för man er ferdig med renselsen?
Og hvordan vet man at stingene = ok?

Hörer fra dere!

Fredag[8D]

Back
Topp