Sex

Sist hadde vi sex som vanlig, men da var jeg helt symptomfri. Nå er jeg kvalm ved den minste aktivitet, så sex går dessverre ikke. Gleder meg til kvalmen går over av flere grunner for å si det sånn :).

Huff da, ikke godt å være kvalm! Håper den går raskt over :D
Eg er ikke kvalm enda, ble det i uke 7 med guttungen så får se om den kommer då no og. Hehe

Huff da, ikke godt å være kvalm! Håper den går raskt over :D
Eg er ikke kvalm enda, ble det i uke 7 med guttungen så får se om den kommer då no og. Hehe
Håper du slipper unna denne gangen! :)

Kos deg mens det varer ;) Noen menn sliter med å ha sex med synlig gravide partnere og noen kvinner er ikke klare å gjenoppta sexen noen mnd. etter fødselen. Så ikke stress unødvendig. Barnet er godt beskyttet der nå.
Måtte faktisk spørre mannen nå om han tror han har noe problem med å ha sex med meg når jeg har stor mage. Heldigvis sa han nei... !! Sex klarer jeg meg IKKE uten ass:D

Måtte faktisk spørre mannen nå om han tror han har noe problem med å ha sex med meg når jeg har stor mage. Heldigvis sa han nei... !! Sex klarer jeg meg IKKE uten ass:D

Haha, godt han sa nei :) Er ikke noe særlig å gå uten sex nei, men må man så må man. Eller kan jo ha sex, men tror vi hadde angret om det da går galt [emoji6]

Her har vi ikke sex før vi vet det er liv der inni og fordi det er risiko svangerskap. Siden vi har mistet så mange ganger og livmora ikke er helt normal har vi fått beskjed om at vi burde være litt forsiktig med sexen. Da sammentrekningen ikke er helt heldig. Men i et normalt svangerskap er sex bare bra og sunt :)

Åh :/ krysser fingre for dere at det går seg til denne gangen <3

oppdater gjerne hvordan det blir i virkeligheten. Jeg har faktisk hørt litt forskjellig selv om kvinnen også ikke kunne leve uten sex (altså med penetrering, man kan jo være kjærlig på forskjellige måte).

oppdater gjerne hvordan det blir i virkeligheten. Jeg har faktisk hørt litt forskjellig selv om kvinnen også ikke kunne leve uten sex (altså med penetrering, man kan jo være kjærlig på forskjellige måte).
Will do,om vi er så heldige :)

Gravid 5+2 og har rett og slett ikke lyst :p Slik var det sist også. Følte meg aseksuell til sånn rundt uke 12-14 og da begynte vi å gjøre det igjen til jeg fikk vondt av det. Fikk Braxton Hicks i uke 35 etter sex så da gjorde vi det kun uka før fødsel for håpte å slippe igangsatt, men det gjorde vi ei :o

Gravid 5+2 og har rett og slett ikke lyst :p Slik var det sist også. Følte meg aseksuell til sånn rundt uke 12-14 og da begynte vi å gjøre det igjen til jeg fikk vondt av det. Fikk Braxton Hicks i uke 35 etter sex så da gjorde vi det kun uka før fødsel for håpte å slippe igangsatt, men det gjorde vi ei :eek:

Hehe ja ville ikke ha i det hele tatt forrige gang.
Hadde en gang i begynnelsen og en gang på termin, han kom på termin :D så her satte det igang noe, håper det samme denne gang så eg slipper gå over :D

Back
Topp