Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg også. Første gang jeg var gravid fikk jeg litt hetta av å ha sex. Det føltes helt annerledes[emoji37]
Sex er sunt og godt for alle aspekt i graviditeten.. deg,han og kroppen din..
Nja... ikke mer enn vanligÅh?
Så bra!
Ikke noe man burde passe på?
Nja... ikke mer enn vanligikke blande anal og vaginal feks. Å ikke bruke vibrator
![]()
Kan vi prate litt om det?
Eg får litt angst av å ha det
Er det noe stillinger man burde holde seg unna?
Og er spanking og press på magen skadelig?

føler akkurat likt som deg, tørr liksom ikke, har hatt det 1 gang siden jeg ble gravid og det er mannen lite fornøyd med hehe. Får vel bare ta på sexytrusa![]()
hehe nei<3Skal ikke være lett dette her! <3

HAHAHAH KØDDER DU?!Ha sex, kose dere og nyt det. Sunt for dere begge.
Jeg har så mye jeg orker og har lyst på nå, for blir det som sist, så vet jeg at det kommer en tid når magen blir stor og mannen ikke vil lenger, fordi han er redd for at han skal "poke" babyen i hodet
Det latterlige er at han som lege virkelig burde forstå at det ikke er mulig![]()

Også lege da

HAHAHAH KØDDER DU?!Også lege da
![]()
jeg måtte klare meg uten noe de siste 5mnd av svangerskapet
Eller i allefall ta hånd om sakene selv 

Herregud så komiskNei, helt santjeg måtte klare meg uten noe de siste 5mnd av svangerskapet
Eller i allefall ta hånd om sakene selv
Ja, han er lege, så det er enda godt han ikke skal bli gynekolog![]()

Her er det sex nekt på ubestemt tid,men det er fordi jeg har høyrisiko sv.skap. I et normalt sv.skap er det bare sunt å ha sex[emoji4]
Ha sex, kose dere og nyt det. Sunt for dere begge.
Jeg har så mye jeg orker og har lyst på nå, for blir det som sist, så vet jeg at det kommer en tid når magen blir stor og mannen ikke vil lenger, fordi han er redd for at han skal "poke" babyen i hodet
Det latterlige er at han som lege virkelig burde forstå at det ikke er mulig![]()