Sex

Lioni

Blir kjent med forumet
Kan vi prate litt om det?

Eg får litt angst av å ha det
Er det noe stillinger man burde holde seg unna?
Og er spanking og press på magen skadelig?

Det gjør jeg også. Første gang jeg var gravid fikk jeg litt hetta av å ha sex. Det føltes helt annerledes[emoji37]

Sex er sunt og godt for alle aspekt i graviditeten.. deg,han og kroppen din..

Det gjør jeg også. Første gang jeg var gravid fikk jeg litt hetta av å ha sex. Det føltes helt annerledes[emoji37]

Sant!
Eg ville ikke ha sex i første graviditet, tror kanskje det skjedde 2 ganger. Heh.
Men denne gangen vil eg, men får litt panikk når eg har det

Kan vi prate litt om det?

Eg får litt angst av å ha det
Er det noe stillinger man burde holde seg unna?
Og er spanking og press på magen skadelig?

føler akkurat likt som deg, tørr liksom ikke, har hatt det 1 gang siden jeg ble gravid og det er mannen lite fornøyd med hehe. Får vel bare ta på sexytrusa:hilarious:

Her er det sex nekt på ubestemt tid,men det er fordi jeg har høyrisiko sv.skap. I et normalt sv.skap er det bare sunt å ha sex[emoji4]

Ha sex, kose dere og nyt det. Sunt for dere begge.
Jeg har så mye jeg orker og har lyst på nå, for blir det som sist, så vet jeg at det kommer en tid når magen blir stor og mannen ikke vil lenger, fordi han er redd for at han skal "poke" babyen i hodet :hilarious:
Det latterlige er at han som lege virkelig burde forstå at det ikke er mulig :hilarious:

Jeg har så mye jeg orker og har lyst på nå, for blir det som sist, så vet jeg at det kommer en tid når magen blir stor og mannen ikke vil lenger, fordi han er redd for at han skal "poke" babyen i hodet :hilarious:
Det latterlige er at han som lege virkelig burde forstå at det ikke er mulig :hilarious:
HAHAHAH KØDDER DU?! :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Også lege da:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

HAHAHAH KØDDER DU?! :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Også lege da:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Nei, helt sant :hilarious: jeg måtte klare meg uten noe de siste 5mnd av svangerskapet :wideyed: Eller i allefall ta hånd om sakene selv :hilarious:

Ja, han er lege, så det er enda godt han ikke skal bli gynekolog :laughing025

Haha huff da!

Ja godt det ikke er skadelig då så det er bare å kjøre på når man kan/orker:D

Føler meg mer rolig etter svarene deres nå :D

Kos deg mens det varer ;) Noen menn sliter med å ha sex med synlig gravide partnere og noen kvinner er ikke klare å gjenoppta sexen noen mnd. etter fødselen. Så ikke stress unødvendig. Barnet er godt beskyttet der nå.

Sist hadde vi sex som vanlig, men da var jeg helt symptomfri. Nå er jeg kvalm ved den minste aktivitet, så sex går dessverre ikke. Gleder meg til kvalmen går over av flere grunner for å si det sånn :).

Her har vi ikke sex før vi vet det er liv der inni og fordi det er risiko svangerskap. Siden vi har mistet så mange ganger og livmora ikke er helt normal har vi fått beskjed om at vi burde være litt forsiktig med sexen. Da sammentrekningen ikke er helt heldig. Men i et normalt svangerskap er sex bare bra og sunt :)

Back
Topp