Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tenkte også jeg skulle se om jeg kunne lokke han med på en runde ikveldFår prøve det i kveld, for vil gjerne at lillebror skal komme ut![]()
Ble ikke noe i går da jeg nesten ikke klarte å holde øyene åpne, men tenker idagDa var det unnagjort, og han var jo fornøyd med å få seg noe etter en liten tørkevi prøvde oss på litt forskjellig, men kun spooning som funket. Han ble litt frustrert over magen som alltid var i veien
![]()
Ingen effekt her, nesten ikke noe murringer en gang, så spørs om vi får prøve på en runde idag ogsåBle ikke noe i går da jeg nesten ikke klarte å holde øyene åpne, men tenker idag![]()
Jeg synes doggystyle er det som funker best for oss hvertfall [emoji85] merker ikke noe som helst til magen da, hverken jeg eller han [emoji38]Da var det unnagjort, og han var jo fornøyd med å få seg noe etter en liten tørkevi prøvde oss på litt forskjellig, men kun spooning som funket. Han ble litt frustrert over magen som alltid var i veien
![]()