Sex

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Leste at det eneste "kjerringrådet" som faktisk virker er sex. Mannens sæd stimulerer mormunnen til modning og 4 ganger ejakulasjon har like god stimulering som én modningspille på sykehus.

Er det jeg har hørt også, vet om flere som har fått fortgang etter en runde med kos. Men er ikke det som frister her nå på slutten:joyful:

Men de sier også at det ikke har effekt om modningsprosessen ikke har startet.

Det sa jordmor også. Men for å få nok sæd som tilsvarer en modningspille. Må det være 3 utløsninger etter hverandre. Og det har ikke noe virkning dersom man ikke er moden

Hmmmf, det er ikke noe som frister noenting nå, men kanskje verd å prøve fordi om? :p

Eneste gangen jeg har hatt litt sterke murringer og tak i mage og rygg så langt, var etter sex. Så selv om det dabbet av igjen, så har jeg tro på at det kanskje kan hjelpe. Skader i alle fall ikke. :) Nå har derimot mannen PLUTSELIG begynt å bli litt redd og jeg får ikke lurt han til det lenger........ Han freaket ut litt når en fot eller hånd eller noe plutselig stakk ut på siden av magen, etter det greier han det ikke. :P

Jeg syns sex er helt fantastisk deilig nå jeg. Skjønner ikke helt hva som skjer egentlig, for oppstarten er liksom litt sånn næææh, trukke jeg orker det, men så er det igang og kroppen blir altså så avslappet av det. Heldigvis har kjæresten ikke den følelsen av at det er ekkelt eller ubehagelig. :Heartpink

Får prøve det i kveld, for vil gjerne at lillebror skal komme ut ;):arghh:

Jordmor på Rikshospitalet mente at det der mest var en myte. Men at det kaaaanskje hjalp med sex likevel fordi gjentatt "knuffing" på livmortappen kunne bidra til modning. Litt som en ballong kan gjøre det.

Da var det unnagjort, og han var jo fornøyd med å få seg noe etter en liten tørke:p vi prøvde oss på litt forskjellig, men kun spooning som funket. Han ble litt frustrert over magen som alltid var i veien :hilarious:

Da var det unnagjort, og han var jo fornøyd med å få seg noe etter en liten tørke:p vi prøvde oss på litt forskjellig, men kun spooning som funket. Han ble litt frustrert over magen som alltid var i veien :hilarious:
Ble ikke noe i går da jeg nesten ikke klarte å holde øyene åpne, men tenker idag ;)

Jeg synes doggystyle er det som funker best for oss hvertfall [emoji85] merker ikke noe som helst til magen da, hverken jeg eller han [emoji38]

Er mye tørke her, hadde oss to runder forje uke, men ingen effekt på at babyen ville komme. Nå er både han og jeg slått ut med influensa, så tviler på at det blir noe. Får se når feberen har gitt seg litt... Han er jo tross alt ikke vanskelig å be.. :P

Merker jeg får kynnere av orgasme, men det skjer aldri noe mer enn det. Bare litt kynnere.

Back
Topp