Sex-

Smurfine79

Betatt av forumet
Hvordan er sexlivet etter at dere ble gravide? Jeg er egentlig redd for å ha sex etter at jeg den gangen det kom litt blod....men jeg burde jo ikke være redd for det men ja.....

Har hatt sex én gang siden det klaffet :p men det er ærlig talt også normalt for oss (utenom i prøvinga), for ikke p snakke om at det var jo mange uker hvor formen var helt dritt.

Har hatt sex 1 gang etter og det var fantastisk. Men har ikke blitt mere pga at jeg har vært så dårlig :/

Håper det tar seg opp.. Savner det veldig! Men ikke sove på samme rom når jeg har vært dårlig. Bedre at en av oss ikke blir forstyrra i søvnen når storebror tenger noen på morningen :P

Men nå er mannen tilbake i senga :D

Vært noen uker med mindre lyst, men nå har jeg det med å få ekstremt lyst når jeg er gravid :p så her blir det nesten vær dag hehe!

Har mor det bra, så har barnet det bra :D

1 gang siden befruktningen..hahaha! Fikk så vondt i magen etterpå, så frister ikke akkurat. Og har vært utrolig sliten... Har vel hatt lyst noen ganger, men da har det ikke passa der og da :p

1 gang her også siden befruktning! Vi er ikke kaniner til vanlig altså, men makan :P er nok formen min og at han har tatt på seg mer av husarbeidet, så slitne begge to. Men han er så snill og øm på mange andre måter, så er ærlig talt ikke noe savn foreløpig :D

3 ganger siden det klaffet tror jeg, lysta har vært veldig fraværende siden jeg har vært så dårlig men den er på god vei tilbake nå :P eneste jeg syns er ekkelt er at jeg får litt vondt i magen når vi er ferdige nesten som kynnere eller sinnsyke ligamentsmerter eller noe :(

Synes ikke det er så veldig.. Mange stillinger treffer mannen livmorhalsen og det er veldig ubehagelig..
Men vi har jo sex nå og da!

1 gang siden det klaffet XD haff. Ikke har jeg lyst, vært redd for at noe skal gå galt og det gjorde vondt da vi prøvde sist.

Herregud, alt er merkelig, først hopper man mest mulig i høyet for å bli gravid og da man blir det blir det slutt XD skulle virkelig ønske jeg hadde lyst.

1 gang siden det klaffet XD haff. Ikke har jeg lyst, vært redd for at noe skal gå galt og det gjorde vondt da vi prøvde sist.

Herregud, alt er merkelig, først hopper man mest mulig i høyet for å bli gravid og da man blir det blir det slutt XD skulle virkelig ønske jeg hadde lyst.
Helt sant! Jeg er fortsatt "metta" fra prøvingen :p

Back
Topp