Sex

Her er lysten = 0 for meg å mannen er lysten = 100% han er helt gal:eek: håper lysten kommer tilbake, men er kvalm og alt å når det endelig slipper litt opp i takene er ikke det første jeg tenker på sex:( sku ønske jeg hadde lyst, hadde 0 lyst med første også , men da var ikke mannen like gal som han er nå:cool: håper den kommer tilbake så mannen ikke går hjemme å er så sur før at han ikke får seg noe:p han skjønner ikke helt at jeg ikke klarer bestandig
 
her har jeg null lyst desverre. Men når man er kvalm 24/7 og henger over doen mesteparten av tiden, føler man deg ikke nevneverdig sexy ellet lysten, så kan hende det bedrer seg når/hvis kvalmen gir seg...
 
Jeg har null lyst, orker ikke. Sååå trøtt og sliten hele tiden, er helt oppbrukt når jeg er haøvveis i arbeidsdagen :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er vel lysten slik den var før. Skal ingenting til for å tenne meg, MEN har vært en del kvalm og TRØTT de siste ukene, så det kan hende sex ikke er øverst på prioriteringslista likevel :p noen ganger har jeg måttet stoppe mannen så han ikke går for langt-plutselig kaster jeg opp idet vi driver på -og det frister jo ikke så veldig :p
 
Null lyst her også, rett og slett for sliten til noe sånt.
 
Passende bilde for min del i dag! Lov å se, ikke røre osv :P


ImageUploadedByBV Forum1436904804.140841.jpg
 
He he .., her er butikken stengt for å sei det sånn!! Eg e så utrulig dårlig att eg har ikkje ein kcal til å gi viare til lysten! Heldigvis har han full forståelse, her eg går, bleik men fattet..
 
Back
Topp