Sex?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Sorry for rart spørsmål! Men det går fint ann og ha samleie under graviditeten ja? Har lest på Google ! Men vil høre hva dere synes:) man kan ikke miste babyen for det? ❤️

Setter stor pris på svar !

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis du har et normalt svangerskap, er det ingen fare å ha samleie :) Så det er bare å "hoppe i høyet" :D

Hvis du har et normalt svangerskap, er det ingen fare å ha samleie :) Så det er bare å "hoppe i høyet" :D
Ja! Er bare 6+3 idag :)

Men det er bare det at vi prøvde en ny stilling, at jeg lå med bena rundt hode hans (beklager ekle detaljer) så støtet han litt hardt, så jeg fikk vondt i høyre side av magen, det var helt jævlig.. Ble litt kvalm etter det. Men idag kjenner jeg ingenting, er verken kvalm eller vondt i magen. så det er vel bra? Eller?:)

Det gikk sikkert bra :) Det er sikkert bare at alt er så stølt for tiden, livmor osv som utvider seg :) har selv vært redd for å mista da vi har hatt samleie, men jordmoren min sa at har du et normalt svangerskap , så er det helt ufarlig å ha sex. :) så tror nok dere bare kan kose dere videre ;)

Tror det er normalt å være litt ekstra følsom her og der når man er gravid, jeg merker i hvert fall at en del stillinger som vanligvis er helt knall bare gjør vondt nå. Litt kjedelig, men da finner man bare en annen stilling ;)

Ja! Er bare 6+3 idag :)

Men det er bare det at vi prøvde en ny stilling, at jeg lå med bena rundt hode hans (beklager ekle detaljer) så støtet han litt hardt, så jeg fikk vondt i høyre side av magen, det var helt jævlig.. Ble litt kvalm etter det. Men idag kjenner jeg ingenting, er verken kvalm eller vondt i magen. så det er vel bra? Eller?:)

Hehe, den stillinga har vi og brukt en del ;) Jeg går og av og til vondt på ene siden av magen, det var før graviditet og, så har lurt på selv om det kanskje ikke er så bra? :P

Back
Topp