Sex....

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Jeg er så heldig at sexlysten er på topp, nå som jeg er gravid,

Men jeg får så innmari vondt av det! Etter orgasme får jeg så sinnsykt vondt i magen! Jeg har generelt begynt å få en del vonde kynnere, og de tar da helt av etter sex :(

Vi bruker kondom for det har funket i tidligere svangerskap, men er jo kjipt at det skal være sånn!
Noen som opplever det samme, eller har noen gode tips? :)

Skulle gjerne gitt deg råd men her er det tørketid for å si det sånn eller sahara som mannen sier......

Sahara her og du. Men de siste gangene har kynnerne tatt helt av etterpå, så kan nestrn ikke tenke hvordan drt ville blitt nå wom jeg er 34 uker på vei.

Grunnen til at du får det er, når du du får orgasme er det på en måte sammentrekning av livmoren.... Du setter igang kynnerene ved at du kommer.... Hadde kanskje tatt det litt roligere hvis jeg var deg...

Jeg er så heldig at sexlysten er på topp, nå som jeg er gravid,

Men jeg får så innmari vondt av det! Etter orgasme får jeg så sinnsykt vondt i magen! Jeg har generelt begynt å få en del vonde kynnere, og de tar da helt av etter sex :(

Vi bruker kondom for det har funket i tidligere svangerskap, men er jo kjipt at det skal være sånn!
Noen som opplever det samme, eller har noen gode tips? :)

Jeg ble nysgjerrig: hva har kondom med saken å gjøre? :)

Jeg ble nysgjerrig: hva har kondom med saken å gjøre? :)

Spermen setter jo igang ting (på slutten hvis man vil sette igang fødsel, så er det mange som får starthjelp om de har litt senge kos)
De anddre graviditetene har det hjulpet å bruke kondom, så slapp jeg kynnere etterpå. Men, ser jo ut til at orgasmen også får fart på sakene...

Hm... ser nok ut til at vi får ta det litt med ro i den avdelingen, ja...
Er jo ikke verdt det når man får så vondt!

Jeg har også masse sexlyst, men jeg blir knusktørr etter at jeg selv har kommet så han blir så frustrert. :p skjønner ikke hvorfor jeg blir det. Aldri hatt det problemet :p

Jeg fikk også vonde kynnere i starten, men det gav seg etterhvert. Nå har vi sex nesten hver dag og ingen kynnere så og si:) 27 uker i dag

Vonde kynnere og ikke minst sinnssyke ligamentsmerter her og :-/
Det pluss plutselig ikke mulig å bli våt tok knekken på lysten (som har vært på topp) for ei uke siden ca.
Her funker det stort sett ganske greit når jeg ligger på rygg, og ellers prøve ulike stillinger. Har også brukt en slik sexpuff for å avlaste litt. Prøve å slappe av og ikke spenne for mye muskler :-)

får alltid kynnere, og hva er vitsen med sex hvis man må unngå orgasmen? Blir litt på meg likevel for kynnerne her er ikke så veldig smertefulle, men blir nokså sliten av det..

Jeg blir bare veldig sliten! Vi har ikke noe forhold bygget på sex uansett og har hatt mange opp ov ned perioder uten at det har gjort så mye :-) synes igrunn det er deilig å slippe noen ganger nå, har mye vondt i bekkenet og egentlig ingen stillinger er gode. Og det blir så utrolig tørt hær også! Har brukt baby-olje nå siste gangene etter at jeg plutselig fikk utslett av glidemiddelet!! :-) mannen sier at for han gjør det ikke noe å ikke ha sex en stund, han kan ta saken i egene hender viss han trenger sier han :-D fantastisk mann jeg har <3

Jeg trenger også glidemiddel nå, fordi det rett og slett er vanlig å bli tørr. Dette sa jeg til kjæresten også, så det blir satt av mer tid til deilig forspill enn før;) Han kjøpte massasjeolje som en liten ekstra julegave, og etter en halvtime med avslappende sensuell massasje trengs det ikke noe glidemiddel:) Mye lettere å få lyst på sex når en tar seg god tid, og ønsker å gjøre det godt for den andre. Har selvfølgelig skjedd at jeg har hatt kynnere og vært sliten og trett og ikke orket. Men tror det er viktig å prøve å holde sexlivet oppe. Gjør oss begge gladere og tar bort eventuell stress og ubehag. Også deilig at han fremdeles syntes du er fin og blir tent, når du føler deg mest som en stor hval.. Vi gleder oss veldig til å få truffet lillegutt, men gruer oss til 6 ukers sexstopp. Heldigvis kan en jo gjøre andre ting:)

Spermen setter jo igang ting (på slutten hvis man vil sette igang fødsel, så er det mange som får starthjelp om de har litt senge kos)
De anddre graviditetene har det hjulpet å bruke kondom, så slapp jeg kynnere etterpå. Men, ser jo ut til at orgasmen også får fart på sakene...

Åååå trodde ikke det hadde noe å si så lenge slimproppen var der jeg :) fint tips når det nærmer seg med andre ord :p

fikk det fra uke 11 jeg, så hver orgasme har jeg kynnere :p slik var det forrige gang også..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp