Sex

meg123

Betatt av forumet
Kam embroet slutte å utvikle seg etter sex når man er 6+5 på vei??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uansett hvilken alder embroet er i, vil det ikke stoppe å utvikle seg pga. sex :)

Håper virkelig ikke det..

Ingen risk för det i det hele tatt!
Kör på:-)

Nei :)

Takk dere :) grunnen til at jeg er bekymra er fordi det var jo ei har på forumet som hadde opplevd det at embroet sluttet å utvikle swg etter sex :eek:

Nå kan det være for at vi har hatt ivf, å hatt en liten blødning, men jordmoren spurte meg om vi hadde hatt samleie, jeg sa at det hadde vi ikke turt, å da sa hun at det kunne være lurt å vente til uke 16-18. For skulle det gå galt så var det ikke det som hadde gjort det i hvert fall.

Omg!! Uke 16-18 :O
Men jeg forstår i deres situasjon altså. Kan bare ikke se for meg å gå så lenge uten :P

Tror du misforstod den tråden. Grunnen til at det ble tatt opp når de hadde hatt sex var jo om hun kunne vært kortere på veg enn de trodde.

Viss du leser tråden grundig igjen, så skjønner du det nok:)

Jeg som misforsto?
Jeg referere til innlegget over meg jeg. ;) skjønte hva hun mente, og generelt sett er det ikke farlig å ha sex tidlig i svangerskapet, om det er et normalt sv.skap :)

Jeg som misforsto?
Jeg referere til innlegget over meg jeg. ;) skjønte hva hun mente, og generelt sett er det ikke farlig å ha sex tidlig i svangerskapet, om det er et normalt sv.skap :)

Neinei, jeg tror meg123 misforstod en tråd som var her innpå tidligere.

Jo, det var her. Skulle kanskje quotet den siste kommentaren til meg123 her så hadde det ikke blitt så surr her..

Viss jeg ikke tar feil, tenkte jeg det var tråden som heter "må nok kanskje si hadet mai forum", at meg123 misforstod. Kanskje det er jeg som misforstår;)

Last edited:
Embryoet kan slutte å utvikle seg når som helst, hvis noe er galt. Det har ikke noe med sex å gjøre. Men hvis man sliter med mange Sa feks kan det være lurt å være forsiktig. Vi har valgt å trappe ned. Ikke fysisk grunn men da slipper vi å klandre hverandre hvis det skulle gå galt denne gangen også..

Nå kan det være for at vi har hatt ivf, å hatt en liten blødning, men jordmoren spurte meg om vi hadde hatt samleie, jeg sa at det hadde vi ikke turt, å da sa hun at det kunne være lurt å vente til uke 16-18. For skulle det gå galt så var det ikke det som hadde gjort det i hvert fall.
What??? Fikk beskjed av klinikken at jeg kunne ha sex igjen 1 uke etter innsett, så vi har hatt masse sex :P hehe.. Ble nesten litt bekymret nå, tror jeg skal ringe å få time hos jordmor, så kan jeg spørre å grave til henne :)

Appen <3

What??? Fikk beskjed av klinikken at jeg kunne ha sex igjen 1 uke etter innsett, så vi har hatt masse sex :P hehe.. Ble nesten litt bekymret nå, tror jeg skal ringe å få time hos jordmor, så kan jeg spørre å grave til henne :)

Appen <3
Men vi har hatt en liten blødning i følge gyn, så er kanskje derfor. Nei blir lang tørke her i gården, sliter litt me tanker om å miste:/

Men vi har hatt en liten blødning i følge gyn, så er kanskje derfor. Nei blir lang tørke her i gården, sliter litt me tanker om å miste:/
Åh ok! Kanskje best å bare være avholds en stund da :) du skal ikke miste, vi ivf jenter skal få en liten bebis i mai <3

Appen <3

Jo, det var her. Skulle kanskje quotet den siste kommentaren til meg123 her så hadde det ikke blitt så surr her..

Viss jeg ikke tar feil, tenkte jeg det var tråden som heter "må nok kanskje si hadet mai forum", at meg123 misforstod. Kanskje det er jeg som misforstår;)
Da svarer du i feil tråd :P denne heter "sex" :)

Back
Topp