Sex

Ikke noe å være redd for. Hopp til køys!

Ikke vær redd! ;) Kjør på!

tenker akkurat det samme, men jeg veit jo at det ikke skal skade på noen som helst måte :) så i utgangspunktet så er det bare å kjøre på :)

Har hatt litt angst rundt dette, selvom lysten har vært tilstede! :-) hoppet i det idag, og det gikk jo helt fint (så langt!) Så er nok bare en redsel jeg har hatt siden jeg testa positivt i uke 4- er nå 9 uker på vei, så det tok sin tid... Glad jeg har en forståelsesfull samboer :-)

Kjør på, ingen fare! ;) Hadde jeg hatt lysta der hadde jeg hevet meg rundt selv! :)

Vi har ikke hatt siden befruktningen ;)
Men jeg har vært ekstremt dårlig og har rett og slett ikke orket.
Er ikke bra nå heller men er bedre enn de første ukene så da blir det nok litt på han når han kommer hjem :)

ser ingen problemer med litt sengekos. hehe. her blir det lite da lysten ikke er så stor pga kvalme...

har aldri hørt at det er farlig, så det er bare å kose seg :-) Er jo viktig å ta vare på parforholdet nå så lenge man er i form.

Vi har sex både titt og ofte. Dersom barnet ikke tåler det, får vi heller prøve på nytt seinere. Kan da ikke gå et svangerskap uten sex.

Nei, har ikke tenkt å gå et helt svangerskap uten heller jeg, men når man er førstegangsgravid og er litt usikker/bekymret så er det noe med at jeg vil være så forsiktig som mulig de første tolv ukene! Jeg ville nå heller klart meg uten sex de første mnd hvis jeg fikk premien en bebis er på slutten ;-) i noen svangerskap blir man jo rådet til å holde seg unna.

Jeg har et vennepar som ble bedt om å prøve å la være å ha sex , men det var fordi hun slet med blødninger ! Og de klarte hele svangerskapet og litt til uten sex ;) Man gjør jo alt for at barnet skal klare seg og at alt skal gå bra, så jeg hadde mer enn gjerne gått uten sex i et år så lenge det gikk bra med babyen ;) Men normalt skal det ikke ha noe å si ,, jeg har selv fått små blødninger etter sex hver gang, men det har aldri vært noe farlig ! Så ikke bekymre deg snuppa :)

Jeg har et vennepar som ble bedt om å prøve å la være å ha sex , men det var fordi hun slet med blødninger ! Og de klarte hele svangerskapet og litt til uten sex ;) Man gjør jo alt for at barnet skal klare seg og at alt skal gå bra, så jeg hadde mer enn gjerne gått uten sex i et år så lenge det gikk bra med babyen ;) Men normalt skal det ikke ha noe å si ,, jeg har selv fått små blødninger etter sex hver gang, men det har aldri vært noe farlig ! Så ikke bekymre deg snuppa :)
Takk for betryggende svar <3

Ikke farlig å ha sex når man er gravid, men kan ikke si lysten er på topp:(

Back
Topp