Sex....

Nr 2??

Forelsket i forumet
jentene i juni13
Sexlysten er lik 0 her for tiden og mannen maser.... xsmile18 Prøver å si at d er en naturlig ting og ofte kun i en periode, men han skjønner d bare ikke. Også sagt at d kan vel ikke være noe koselig for han når han vet at jeg ligger der bare for å tilfredstille han... Men han sier at jeg må tenke på de behova han har og, og vårt forhold. xsmile15
Noen råd/ forslag, bare et eller annet til en frustrert, 0 sexlyst jente????

Jeg har fått sexnekt av legen pga blødningerog konisering! Blir null sex før etter uke 30!! Holder på å bli gal selv!! Men i de forrige svangerskapene hadde vi normalt med sex.. Ikke alltid lysten var der, men den kom som regel når vi begynte!

har vært 0 sex her på snart 3 mnd,men mannen fårstår,men er nok litt frustrert,men nå begynner lysten og vise seg litt :) men du må prøve og få han til og fårstå at du ikke er i form og ikke har lyst akkurat nå,du er jo ikke en sex dukke han kan ta ut av skapet når han har lyst,forholdet holder nok uten sex uansett. har vært uten sex og jeg og min sambo er like forelsket som første gang vi møttes.

Her er lyste litt av og på :) men min kjære tar det ikke så tungt, men er jo ikke det første svangrskapet så han vet jo hva det går ut på :) selv om formen er super så er jo ikke altid lysten er der alikavell :))

huff da. Forrige gang, var jeg kanin på 150% :P skulle ha hele tiden, gubben klagde ikke. Nå så går det kanskje en uke i mellom, men legger merke til at det er jeg som klager :P

Han syns det er litt guffent å ha sex i starten når jeg er gravid, samme mot slutten.

Men han maser aldri, han har jo frk høyre, hahahaha :P

her tror jeg mannfolket synes det er greit at sexlysten ikke er der, så oppblåst og full av gasser som jeg er. :p neida, fra alvor til alvor.. ikke mye sex her i gården, men vi har aldri vært kaniner. vi har det bra likevell. :)

ikke noe action her heller.... tenker ikke så mye på det nå og føler meg heller ikke vel med det, siden det er så mye "graps" som kommer ut av meg, og samboer er enig i det hehe...

ikke noe særlig her heller, blir sånn en gang i uken... og ikke fordi jeg har lyst for å si det sånn! kan ikke fatte at det kan være noe å tenne på når han veit at jeg bare ligger for han liksom...

God å se at d ikke er bare meg som har d sånn. Er ikke kaniner vi heller til vanlig, men d går jo ikke over mnd da.....

Enda godt å høre det er flere som har det sånn.
Her er lysten lik 0, og samboer maser fælt, for han syntes jeg er enda vakrere gravid!

Her har jeg sex nekt pga blødninger, men den går ut i morgen egentlig. hehe. Men siden jeg fortsatt blør litt innimellom tør ikke mannen.
Men i de andre sv.skapa har han vært som din, kjempe slitsomt egentlig. Og min erfaring er at det mases nesten bare oftere om man gir en gang i blandt. hehe.

Men kan jo hende du får litt lyst når dere først starter da? :)

Her er det også 0 sexlyst. Helt ulikt fra det som pleier å være. Men det verste er dette (vet ikke om jeg tør å skrive det engang) : Hormonene slår til og jeg er kjempe lei meg når jeg vet at han tar saken i sine egne hender. Jeg som ALDRI har problemer med dette ellers blir veldig lei meg for at han tilfredstiller seg selv. Og jeg VET at han må gjør det og at det er heeelt normalt, men for det om så er det følelser rundt dette nå.
Blir litt sint på både han og meg. GLEDER meg til sexen er på plass igjen :)

Jeg gjør meg ingenting å ha sex :P Men det blir mye mindre enn før jeg ble gravid, jeg er så sliten og trøtt når vi først legger oss. Men om han setter i gang med noe så får jeg somregel lyst jeg også :)

Back
Topp