Sex

MarsMamma2015

Betatt av forumet
Under samleie for 2 uker siden (som var en anelse "ømmere" enn vanlig men ikke vondt) var det rosa utflod når jeg tørket meg morgenen etter (mao ikke samleiekvelden), deretter noe brunt ved de 2 neste anledningene samme dag. Dette har jo gjort at både samboeren min og jeg har blitt "redde" for sex og ikke turt igjen ennå! Er det noen som kjenner seg igjen? Vet om vi er teite?

Dette skjedde meg også. Er nok ingen fare.. Det er nok bare noen blodkar som sprekker.. :-)

Det er helt ufarlig med sex under graviditeten. Litt rosa utflod kan jeg få etter sex uten å være gravid, er bare eg lite sår el blodkar som har sprukket. Heeeelt vanlig det også ;) Nb: her får ikke mannen sex, er så sur og irritert på han for tiden!! ;)

Hadde rosa blodspor etter sex her om dagen jeg også, og spurte legen når jeg var der i dag for å fylle ut helsekort osv, det var helt vanlig og ufarlig. Hun sa det skal lite til at blodkar sprekker når man er gravid.

Likte den beskjeden, for jeg synes sex er så fantastisk bra når jeg er gravid! Helt til magen kommer i veien da.. Men er noe med den ekstra følsomheten... :)

Åh, tusen takk for svar! Og heldig som jeg var så var de også beroligende :) Hehe, fort gjort å straffe litt Tante Catti ;)

ÆSJ!! Sex er det ekleste jeg vet! Har ikke hatt sex på 3 uker, og skal aldri ha det igjen heller!! Det fører jo bare til KVALME OG SPYING!!

løvelykke skrev:
ÆSJ!! Sex er det ekleste jeg vet! Har ikke hatt sex på 3 uker, og skal aldri ha det igjen heller!! Det fører jo bare til KVALME OG SPYING!!

<3 Hormoner !

Vel, vi har jo hatt prøverør, sist gang vi hadde sex var i slutten av august. Vi holder begge på å gå på veggen, men vi tørr rett og slett ikke, har jo hatt noen blødninger ved noen anledninger til nå, og det gjør nok at vi venter litt ekstra for sikkerhetsskuld. Hvertfall etter ultralyd i uke 7.

Det som er når man er gravid er at alt forandrer seg "der nede", blodårer og slimhinner blir tynnere og har lett for å sprekke litt når man har sex, dette er ikke noe farlig i det hele tatt. Men selvsagt utrolig ubehagelig og skummelt. Ta en prat med legen din om det fortsetter. For oss har det faktisk hjulpet å bruke glidekrem, for det tar litt ekstra lang tid for jeg blir våt.

kakkadue skrev:
Vel, vi har jo hatt prøverør, sist gang vi hadde sex var i slutten av august. Vi holder begge på å gå på veggen, men vi tørr rett og slett ikke, har jo hatt noen blødninger ved noen anledninger til nå, og det gjør nok at vi venter litt ekstra for sikkerhetsskuld. Hvertfall etter ultralyd i uke 7.

Forstår dere veldig godt. Ville gjort akkurat det samme selv.. Ønsker dere lykke til og håper virkelig spiren holder seg fast!! :)

Mrs.Mona skrev:
Det som er når man er gravid er at alt forandrer seg "der nede", blodårer og slimhinner blir tynnere og har lett for å sprekke litt når man har sex, dette er ikke noe farlig i det hele tatt. Men selvsagt utrolig ubehagelig og skummelt. Ta en prat med legen din om det fortsetter. For oss har det faktisk hjulpet å bruke glidekrem, for det tar litt ekstra lang tid for jeg blir våt.

Vi satset alle kluter og det var ingen tegn - hverken røde eller rosa! ;) Brukte glidekrem, mulig det hjalp også :)

stinefine skrev:

løvelykke skrev:

<3 Hormoner !

HA HA, du har utruleg monge morsomme kommentarer løvelykke! You go girl! emoticon

Her har det vært litt stille i senga i det siste. Blødde 4 dager i uke 5 og ble veeldig forsiktig etter det. Har ikke blødd noe mere etterpå, så er nesten tilbake til normalen nå ;) Litt rosa i utfloden etterpå, men det er vanlig :)

Back
Topp