Sex ;-)

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Javell jenter, hvordan går det med dere på denne fronten?

Her har det vel vært en gang annenhver uke siden gutten vår kom..
Men nå som han er inne på eget rom blir det litt oftere ja.. hehe..
Par ganger i uka kanskje.. Kommer jo litt ann på..
Men det er jo ikke til å skyve under en stol at det er mindre sex enn før, men tror det er ganske vanlig for småbarnsforeldre.. Eller?


 
Sex , hva er det ????
 
Joda, vi har sex av og til - iblandt hver dag iblandt går det noen uker imellom. Nesten alltid på mannen sitt initiativ dog, jeg har mistet interesset eller noe - føler aldri at jeg får lyst men liker det når vi har sex. Hvis det går lang tid mellom gangene begynner jeg i alle fall å ta initiativet. Jeg sier dog aldri nei (men kan utsette det en dag hvis jeg er for trøtt eller så) fordi jeg elsker ham og det er koselig og viktig å være nære hverandre. Men jeg føler at jeg har vanskelig for å ha fokus på sex :-( Jeg blir litt lei meg, fordi jeg ønsker ikke at det skal være sånn. Mannen min er dog flink til å kose seg og å gjøre alt for at jeg skal ha det fint. Jeg har fremdeles litt vondt etter fødseln men øving hjelper :-) Jeg kan også få vondt i bekken/rygg/hoftene ved noen stillinger og da blir det det som jeg fokuserer på å ikke det gode som skjer :-( Håper at mer øving gjør at det blir bedre.
 
her er det oftest på mannens initiativ her også. Ja jeg har to unger nå, og på kvelden er jeg ofte trøtt. Men jeg vet at det er en viktig del av samholdet mellom oss, så vi får det til ca 2 ganger i uka. Nå har vi forøvrig begynnt å prøve igjen. Så vi får kose oss med denne tiden for når nummer 3 kommer blir det nok enda mindre tid
 
Her er det litt i rykk og napp, noen ganger er det 2-3 ganger i uka andre ganger så å si hverdag. Vi finner oss tid til å ha sex, fordi vi liker det
 
Jeg har fortsatt så mye smerter, så jeg håper det skal gå over snart;) i mens får vi gjøre så godt vi kan;;)
 
Back
Topp