Sex?

*Cake-Pop*

Forelsket i forumet
Hvordan er sexlysten hos dere? Jeg har konstant dårlig smak i munnen som gjør at jeg har NULL lyst. Stakkars mannen min er frusterert.... *knis* Men han skjønner da. Husker det var sånn med førstemann også. Mannen får såvidt suss lix. det er sånn gammel-dame-snurpe-munn-kyss i såfall og helt tørt.

dårligt her også! jeg er så kvalm!!!! BLÆÆÆH!!!

Ingenting i veien med lysten, men klarer ikke helt å slappe av under akten siden jeg har blødd etter sex flere ganger i det siste..

Dårlige greier her altså..
Har ikke hatt sex siden spiren ble lagd faktisk! (huff...)
Sambo dro på jobb (er borte 4 uker) rett etter og når han kom hjem var det så mye så skjedde. Og lysten har vært heelt borte. Kjenner den begynner å komme seg nå

Det er som vanlig her. :) Forrige gang forsvant alt som heter lyst, men da var jeg jo alene, også, da.

bedre en noen gang.. men gikk litt trått når kvalmen var som verst men stortsett over nå..

Hehehehehe, helt likt som deg!
Samboeren får også bare sånn snurpe kyss, og han røyker!!!!! ÆSJ!!!!!!!!!
Og så har han skjegg, jeg klarer det ikke!!!!!

Så nei, trod vi har hatt sex en gang etter bebisen ble laget, men er sø kvalm og trøtt at jeg orker ikke! Føler meg ekkel, og syns han er ekkel, hihi :P

Oh...godt å høre det var fler enn meg! :p Jeg har ikke hatt lyst siden babyn ble laget jeg heller.. er uggen i hele kroppen,kvalm,sliten og tenker ikke i de baner om dagen akkurat :/ Håper det går bort etter hvert... får litt vondt av mannen min, hehe..

Lysten er på bånn... Her åpnes "lekeland" i allefall en gang i uka selv om jeg egentlig helst vil sove, ALLTID. Stakkars sambo må jo få ha det litt gøy Dessuten får man jo litt lyst når man først er i gang

glamaria skrev:
Lysten er på bånn... Her åpnes "lekeland" i allefall en gang i uka selv om jeg egentlig helst vil sove, ALLTID. Stakkars sambo må jo få ha det litt gøy Dessuten får man jo litt lyst når man først er i gang

Hehe, blir litt sånn her også. Jeg leste en artikkel en gang om at menn de kan tenne av ingenting, mens damer trenger litt tid. Sammenligningen var at menn var som et gassbluss(øyeblikkelig tenning) mens damer litt mer som en kullgrill(tar litt tid). så om gubben har lyst nevner jeg dette for han hvertfall, så får han jobbe litt! ;-)))

Her har sexlysten vært fraværende, helt til jeg våkna idag tidlig. Sambo var ganske fornøyd med å bli vekket på den måten 

Håper det fortsetter, jeg synes det er slitsomt når lysten ikke er der.

Håper min lyst kommer tilbake og.... jeg mener, det er 2mndr siden sist! :/ Skjønner jo at han blir frustrert.. :p Men jeg har liksom ikke lyst på nærhet,kos osv om dagen... er litt uggen,småkvalm og TRØTT..så sex er ikke akkurat det første jeg tenker på..i det siste har jeg ikke klart å gjøre det for å være snill heller.. formen har vært veldig dårlig... Krysser fingrene for at høsten blir bedre ;)

Her er det mer jeg som blir frustrert, det har hjulpet litt men jeg tror han er litt redd for at det skal skje noe....

Her er det mye mindre enn vanlig, men vi er nok oppe i 5-6 ganger i uka....sex er noe som fører oss nærmere hverandre. Trygghet og varme liksom :) Og om jeg får litt oppmerksomhet og kysser og klemmer gjennom dagen så er ikke veien så lang før jeg er klar på kvelden. Tror min kjære hadde gått på veggen om det ble stopp i noe særlig mer enn 5dager.

Lyst og lyst....etter jeg fikk en massiv blødning sist vi hadde litt kos så har jeg vært LIVREDD for å slippe ham til dessverre. Var på UL to dager etter og alt var tipp topp, men jeg er meget skeptisk. Skal på UL igjen på torsdag, og hvis alt ser bra ut da skal han kanskje få seg noe. Kanskje!!

BitteLilleBaby skrev:
Her er det mye mindre enn vanlig, men vi er nok oppe i 5-6 ganger i uka....sex er noe som fører oss nærmere hverandre. Trygghet og varme liksom :) Og om jeg får litt oppmerksomhet og kysser og klemmer gjennom dagen så er ikke veien så lang før jeg er klar på kvelden. Tror min kjære hadde gått på veggen om det ble stopp i noe særlig mer enn 5dager.

5-6 ganger i UKA???? Og det er mindre enn vanlig??? Dere vet det bare er 7 dager i uka??? hehe emoticon

Heheh..stusset litt ved den jeg og.. men folk er jo forskjellig 
Det er mer enn hva jeg hadde orket nå i allefall..det er HELT sikkert!! :D

Hehehe. Høres vel ut som vi er helt sex fikserte. Men føler ikke vi er det. Det skal sies at det er ikke akter som varer i timesvis altså! En kan jo rekke mange ganger på søndager om man er alene ;)  Må si at jeg vet akkurat hvordan det er med dere som ikke orker i det hele tatt også, har selv vært der før, der det var supert om en hadde en gang i uka!

Hekla85 skrev:
Hehehehehe, helt likt som deg!
Samboeren får også bare sånn snurpe kyss, og han røyker!!!!! ÆSJ!!!!!!!!!
Og så har han skjegg, jeg klarer det ikke!!!!!

Så nei, trod vi har hatt sex en gang etter bebisen ble laget, men er sø kvalm og trøtt at jeg orker ikke! Føler meg ekkel, og syns han er ekkel, hihi :P

akkurat det har jeg også. jeg ELSKER han.. men akkurat nå, som jeg er så kvalm så synes jeg bare han er ekkelt, og jeg er ekkel så bare tanken på sex får meg til å kaste opp! huff.. stakkars... det er likt som sist, da hadde vi vel sex en gang i hele svangerskapet.. også tok det jo noen mnd før vi kunne ha sex etter fødselen også, for jeg ikke var klar.... så det er tøffe tider for mannfolka også :P

Oi...det bedret seg ikke utover i svangerskapet heller? :/ 
Får håpe det gjør det her..får litt vondt av han :p

Back
Topp