sex...

mamma til snart 4

Flørter med forumet
ja, går rett på sak jeg...hehe :P når jeg har sex får jeg så sinnsyke magesmerter etterpå...klarer nesten ikke gå på flere timer... noen flere som har det sånn? :/ dem sier jo det ikke skal være farlig og ha sex men man kan jo begynne og lure... og ikke nok med deeeet... her kommer sikkert noen litt ekle detaljer,men jeg blir så ekstremt våt at man skulle tro vannet gikk..må jo skifte på hele senga etterpå...:/var da ikke sånn da jeg gikk gravid med førstemann... uff flaut og skrive, men håper noen har no fornuftige svar...

Jeg tror du får kynnere. Og allt det våte kan være utfloden din. Den blir tynnere og tynnere ut i svangerskapet. Noen kan tilogmed bli lurt av utfloden og tro at vanne er gått.

Hva er sex? hohohoo... :P

Høres ut som kynnere. Når du får vondt, ville jeg unngått sex til jeg hadde snakket med lege eller jordmor om dette. For man skal ikke ha vondt i forbindelse med sex. Hvertfall ikke under graviditeten.

Tippehøne skrev:
Hva er sex? hohohoo... :P

Henger meg på den jeg!
Får så harde kynnere etterpå at avholds er den beste løsning gitt. 

litjejenta skrev:
Høres ut som kynnere. Når du får vondt, ville jeg unngått sex til jeg hadde snakket med lege eller jordmor om dette. For man skal ikke ha vondt i forbindelse med sex. Hvertfall ikke under graviditeten.

Signerer

*2 prinsesser & en spire* skrev:

litjejenta skrev:

Signerer

Signerer

Back
Topp