Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
flere som har fått tilbake "sexlivet her" vi hadde sex for første gang etter fødsel for 3 dager siden, vi prøvde en gang etter 3 uker etter fødsel,men det var bare å gi opp[8D] men nå funker det, og jeg syns ikke det var no forskjell nå enn fra før jeg fødte[:)]
endelig noen som tar det opp.... tihi[:D]. jeg har heldigvis fått tilbake sex lysten, hadde ikke sex 3 måneder før brage kom.. og vi prøvde oss ca 4 uker etter brage kom. det var ikke fult så digg. men nå er det bare digg digg digg!![:D][:D][:D]
gleder meg til jeg slutter å blø og sånn jeg... føler meg ikke helt vel siden jeg har endel utflod og blødninger om hverandre, så det skal bli godt når det blir borte, og vi kan ha sex igjen [:D]
Endelig.... [;)] Vi prøvd 4 uke ette fødseln, men mått gje opp..[:'(][:(] Det va bære ondt å ækkelt..!! Så vi prøvd i går å da gikk det kjæmpe bra! [;)][:)]
Tihi!!
Her har det ikke blitt noen senge hygge enda..... Prøvde i forrige uke men det var vondt og jeg begynnte å blø igjen.... Men nå blør jeg ikke mer å jeg kjenner at lysten begynner å komme igjen...
Jeg har hatt lyst på sex siden 1 uke etter fødsel, men har ikke villet pga. at jeg har sydd og blødningene. Får se om jeg klarer og vente til etter 6 ukers kontrollen, men det er ikke før 24. april....(8 uker etter fødsel) Tror nok jeg sprekker før den tid ja, de sa på sykehuset at jeg burde vente til det hadde gått 5-6 uker......og det er 5 uker siden til fredag, så spørs om det ikke blir litt "prøving" i helgen. [:D][;)]
Vi har gjort det nå. 6 uker etter fødsel Det var jo ikke bra, siden han har flytta ut og vi liksom skal komme fra hverandre!
Men ellers var det greit. Det var godt, men merket det etterpå. Svei litt faktisk..
ooops det tenkte ikke jeg på, at jeg faktisk kan bli gravid[&:] her har han kommet i meg 2 ganger. skal ikke på 6 ukers kontrollen min før i slutten av april, merkelig da er det 10 uker siden jeg fødte...må få mwg no prevansjon ja..
vi ventet med sex i 5 uker,da hadde jeg ikke mer blødning eller vondt.
men første gangen var ikke noe godt..for meg..
det er av en eller annen grunn blitt så trangt i åpningen at vi må bruke glidemiddel for at penetreringen skal gå smertefritt,men det blir bedre når han bare for kommet seg inn.-flere som har det slik???
går rundt med brunaktig utflod,tro om det er mensen som er på tur??
håper virkelig det,da vi har hatt 1-2 ubeskyttede samleier..[:(]