Sex....

Millamor

Blir kjent med forumet
Litt personlig spm her...  men hvor ofte har dere sex i disse omstendigheter... har dere mer lyst...? mindre? Her er det labert gitt.... så vill vell bare høre hva som er "normalt"....

Ikke samme aktivitet her nei.. Er ofte for trøtte begge to, bekkenet krangler, og jeg har mye kynnere.. MEN vi er veldig flinke til å gi hverandre oppmerksomhet og fysisk kontakt på andre måter[:)] Det tror jeg er mye viktigere. Sexlivet kan en ta opp igjen når formen er bedre[;)]

Litt mindre enn før, men det er ikke på grunn av meg [:D]
Min søte samboer er begynt å bli bekymret for den lille i magen. Hehe! Rart fenomen altså

Nei her er det desverre veldi lite av sengeaktiviteter... Ryggen krangler for mye og kynnerne blir bare sterkere av det... så kanskje når det nærmer seg fødsel for å klargjøre litt [;)]

Her er d oxo dårlig med det..samme som lunah83 sier..min er oxo redd for lille gutt så d blir lite av sengekos jah,meen hadde ikke klar noe nå uansett..bekkenet krangler samme med ryggen så får ta det igjen etter fødselen,er jo ikke lenge igjen nå[:D]

Dårlig for tida ja... en gang i uka kanskje. Men var enda mindre tidligere i sv.skapet, så det holder vel på å ta seeg opp.

min er jo på sjøen men hver gang han kommer hjem går det vilt for seg[:D] hehe her kommer sexen til å blomstre til siste dag og takk gud for det[:D]

Ikke det samme, men skal ikke klage.. [;)] mye kos på alle mulige måter[:D] merker at jeg trenger mer kos enn sex nå ja!

Vi har alltid hatt ganske mye sex, og jeg merka at lysta mi faktisk bare økte da jeg ble gravid..[:)] har hatt veldig mye sex under svangerskapet, bortsett fra den perioden da jeg ble operert i oktober.. Har fått lettere orgasme og nytelse etter jeg ble gravid faktisk..[8|][:D]

De siste ukene har det desverre blitt mindre av det[:@] Jeg slter veldi m rygg og kynnere, i tillegg til at jeg ikke føler meg særlig sexy m tanke på den økte utfloden...[8|][X(]
Men lysta er der heldigvis hos begge, så vi ser det an på dagsformen vi[;)]

er nok lite her i gården... har smerter under akten så det har vært minimalt med sex fra start av.. men vi improviserer[:D]

......Sex....???? Hva er det ? [8|][8|][8D]

Lite her også.. sier som lunah83, mannen er redd for at han skal skade den lille.. haha.. [:)]

Jeg hadde mer lyst også fikk jeg sexnekt av jordmor[:@]
hehe

Har så kraftig bekkenløsning at bare bevegelser er nok til å sette tårene i sving. Har ikke hatt sex siden vi ble gravide snufs. Merker det er tøft både for han og meg selv..

nei ikje mye aktivitet her kan du sei..

Gjennom svangerskapet har sexlysten vært på topp. Har blitt kos 3-4 ganger om dagen dei periodane kjærasten og eg har vært på besøk sjå kvarandre. Men no har det begynnt å dabbe av :(

Det er få stillingar som funke, begynner å bli tungt og føle meg ikkje akuratt lekker med masse utflod og ein likbleik kropp.

ORIGINAL: badekar

Gjennom svangerskapet har sexlysten vært på topp. Har blitt kos 3-4 ganger om dagen dei periodane kjærasten og eg har vært på besøk sjå kvarandre. Men no har det begynnt å dabbe av :(

Det er få stillingar som funke, begynner å bli tungt og føle meg ikkje akuratt lekker med masse utflod og ein likbleik kropp.

gjør som meg, ta selvbruning[:D] jeg bruker slik spray tan can og det er kjempe lett å spraye på.. tar litt på overkroppen og ansiktet og føler meg bedre med en gang[:)] her fungerer alle stillinger enda,herli!!!!

ORIGINAL: majasj86

gjør som meg, ta selvbruning[:D] jeg bruker slik spray tan can og det er kjempe lett å spraye på.. tar litt på overkroppen og ansiktet og føler meg bedre med en gang[:)] her fungerer alle stillinger enda,herli!!!!

Ja, får kjøpe meg ein sånn [:)] Har litt skrekk for at det skal bli skjoldete, men det går jo vekk etter ei stund.

ORIGINAL: majasj86

Ja, får kjøpe meg ein sånn [:)] Har litt skrekk for at det skal bli skjoldete, men det går jo vekk etter ei stund.

hvis du følger bruksanvisninga og kanskje får noen til å hjelpe deg så blir det som oftest utroli bra[:)] har vært borti at det har blitt skjoldete men det har vært min feil fordi jeg har gjort det for fort.. men går jo vekk enten om du skrubber deg eller så går det vekk av seg selv etter ei uke ca..

Det har blitt mye mindre i det siste etter at bekkenløsningen gjorde seg gjeldene ...Har kjempevondt i skambeinet og halebeinet  så alle stillinger er umulige om dagen ,,
Har vondt av mannen min da ,,men prøver å kose og gi han mange kjærtegn i stedet !

Back
Topp