Sex?

Tre uker etter fødsel, og det var helt greit... Ikke vondt eller ubehagelig,men helt greit..

Vi hadde 7 uker etter, da følte jeg meg klar. Det var akkurat som før :)
Men, du burde vente til du føler deg klar, det har mye å si :)

Så koselig å høre at ting ordner seg mellom dere to [:D]

ORIGINAL: ¤ Martini ¤

Ja, det er det jeg og tenker [:)] Best og være klar selv først. Så får kjenne litt på tanken [:-]

ja, det er kjempe koslig [:D] Endelig er vi der vi alltid håpte på. Har fått en helt annen følelse for han etter Sander kom, noe bedre og sterkere enn hva det var [8|] helt rart [:-]

ORIGINAL: Ijea

ORIGINAL: ¤ Martini ¤

Ja, det er det jeg og tenker [:)] Best og være klar selv først. Så får kjenne litt på tanken [:-]

ja, det er kjempe koslig [:D] Endelig er vi der vi alltid håpte på. Har fått en helt annen følelse for han etter Sander kom, noe bedre og sterkere enn hva det var [8|] helt rart [:-]

Ja, det er helt sant!
JEg forelsket meg på nytt da jeg så han holde Dennis for første gang, og blir mer og mer forelsket når jeg ser di sammen :)

Du må kose deg kjempe masse hos gutten din, og ta ting i ditt eget tempo :)

Her hadde vi sex 7 uker etter fødsel, og det var en liten innkjøringsperiode på noen minutter hvor det ikke var fullt så deilig, men så var det bedre enn før fødselen faktisk[:D] 

Men jeg revna ikke noe da, så vet ikke om det er noe forskjell på det.

6 uker siden fødsel og vi har ikke hatt sex ennå..
Gruer meg litt ja..
Skal til legen denne uken , så vi vente til etter det. Hadde stor rift så vil vite at alt er ok først! [:)]
Blør bittelitt ennå også så..[&:]

ORIGINAL: LeonoraD

Vi er for slitne, så her har det ikke vært tid til sex enda.

sign! [8D]

siden jeg revna opp igjen å jeg tydeligvis må vente enda flere måneder med å få dette fikset kan dette ta laaaaang tid virker det som [:'(] hun blir 3 måneder den 16... så han har fått gjennomgå....

ORIGINAL: mettemor!

ORIGINAL: LeonoraD

Vi er for slitne, så her har det ikke vært tid til sex enda.

sign! [8D]

Vi har hatt hanky panky en gang. Og hos meg var det litt vondt, men det var nok mer pga jeg spente hele kroppen.
Når jeg slappet av var det veldig godt.
Men vi har ikke kunnet hatt det pga jeg har blødd til nå..
Men idag er det jo valentines day, så da skal vi: "Let's get it ooon.., Auuooo! Let's get it oooon"[;)]

Ikke hatt sex enda... Er 7 uker siden fødselen nå og sambo begynner å mase litt [:@] Jeg revna mye, grad 3c.. Har ikke hatt noe vondt men jeg tørr ikke enda jeg ass [8|]

ORIGINAL: MammaSamantha*

Ikke hatt sex enda... Er 7 uker siden fødselen nå og sambo begynner å mase litt [:@] Jeg revna mye, grad 3c.. Har ikke hatt noe vondt men jeg tørr ikke enda jeg ass [8|]

Jeg også er i uke 7[&:] og har ikke blitt noe her heler[:'(].. Så sambo begynner og HINTE noe jæ....[:@]

Når jeg gikk gravid fikk jeg beskjed om at vi IKKE kunne ha sex pga morkaka lå VELDIG langt ned... Har ikke hatt sex enda,mini er 8 uker i morgen,pga blødninger fremdeles.
SÅ nå er det 6 mndr siden vi har hatt sex.....husker ikke hvordan det er engang lengere jo....

Ventet nesten 6 uker..
Og det var ikke noe forskjell, gubben merket heller ikke noe stor forandring (sa han [8D])'

Back
Topp