Sex?

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: Looney

Aldri hørt om.... Skjønner egentlig ikke hvordan jeg blei gravid[8D]

Les denne sier jeg bare da[:)]

http://www.nettavisen.no/skraablikk/article227638.ece

Hahahaha! Huff[8D][8D]

Slem som jeg er så mener jeg slike mennesker burde vært vurdert tvangskastrert også. De kan jo umulig bli gode rollemodeller som lærer opp barnet sitt godt. Hvor var de i undervisningstimene liksom??[&:][:D]

Hahahaha! Huff[8D][8D]

Slem som jeg er så mener jeg slike mennesker burde vært vurdert tvangskastrert også. De kan jo umulig bli gode rollemodeller som lærer opp barnet sitt godt. Hvor var de i undervisningstimene liksom??[&:][:D]

Jeg lurer på hvor de har vært under hele oppveksten jeg[8D]

Hahahaha! Huff[8D][8D]

Jeg lurer på hvor de har vært under hele oppveksten jeg[8D]

I allefall ikke tilstede da i'en ble delt ut!!

SEX???
Er det sånn man blir gravid??
Da har jeg ihvertfall hatt det den ene gangen[8D]

Hadde ikke store lysten sist heller før midt i svangerskapet, men da synes jeg da ble litt kleint med babyspark og sex...godt det finnes andre ting man kan gjøre[8D]

Må innrømme at jeg ikka har turt det heller nå pga blødningen og lav morkake...

så snart jeg er befruktet er lysten rett og slett borte. Akkurat som ved forrige svangerskap. men når jeg først blir med så husker jeg jo hvor godt det er[;)]

Her har vi det 3-4 ganger i uken![:)] Veldig glad for at vi har god sex mens vi venter på den lille. Hadde blitt noen laaaange mnd hvis ikke[:D]

Jeg har mista lysten, men så fort det blir lit nussing i senga så er det ingen utvei.. men det skjer bare 1 gang hver 3-4 uke [:'(]

Hmm...hvor ble lysten av???[&o] Og når kommer den igjen....?[&:]

ORIGINAL: Sienna3

Hmm...hvor ble lysten av???[&o] Og når kommer den igjen....?[&:]

lurer jeg og på...

[:-]

mitt mannfolk kom nettopp hjem etter å ha vært på utenlandsjobb i 4 uker, men nå koser vi oss så mye vi kan. i alle fall de dagene jeg ikke spyr, er kvalm, svimmel eller har bekkenvondt.

Ca som før, altså ikke så veldig ofte [:D] Ikke så aktuellt med en meget aktiv 1,5-åring i hus, og som fortsatt ligger på samme rom (har bare ett soverom her vi bor nå). Men lysten er større når jeg er gravid [:)]

sjelden... sambo liker det ikke.. redd for å gjøre noe galt... selv om jeg forteller og leser opp ting som sier at det er sunt.. jaja

Ganske ofte her i gården [;)]

Back
Topp