sex

*Ingunn*

Flørter med forumet
Noen som har fått "problemer" med å ha go sex etter graviditet?
For meg har dette vert komplisert og ikke så lett som jeg skulle ønske. Er ingen ting galt med meg fysisk, men sitter spykisk. Etter mange år uten å kjenne NOE, fant jeg en stilling som funka bra. Jeg har følt mye, hatt god sex, fått oppleve det fiiiine med det, å dele det. Men problemet begynte da jeg begynte å få mage, for denne stillingen var misjonæren. Det jeg har bygget opp, blir nå tatt gradvis "fra meg" (men self pga en posetiv ting,en baby). Men har ikke vert lett..
Men jeg er så letta nå, pga jeg "klarte" å ha go sex når jeg red han.. Er første gang i mitt liv :)
Så ser en lysning i tunnelen, for de siste 4 mnd ang sexlivet vårt. For meg er det viktig.
Andre som vil dele erfaringer, tanker? Ville bare fortelle dere  :) STOOORT[:)]

for denne stillingen var misjonæren. Det jeg har bygget opp, blir nå tatt gradvis "fra meg" (men self pga en posetiv ting,en baby). Men har ikke vert lett..
Men jeg er så letta nå, pga jeg "klarte" å ha go sex når jeg red han.. Er første gang i mitt liv :)
Så ser en lysning i tunnelen, for de siste 4 mnd ang sexlivet vårt. For meg er det viktig.
Andre som vil dele erfaringer, tanker? Ville bare fortelle dere :) STOOORT

huff da.. går d itj ant at dåkk bytte plass da ? omvendt misjonær? prøvd den? finnes jo utroli mang stillinga.. ka me leketøy ?

merke at d har vårte litt vanskeliar me sex ja.. e trang t vanlig så må bruk glidemiddel, å no e alt enda trangar så bli bare litt for trangt. så e itj så ivrig på d [&:] sorry detalja :P
d å ri blir en fort sliten av å me litt ekstra last :P hehe

Jeg har egentlig ikke noe prøbleme rmed at magen er i veien eller noe sånn, men syns faktisk ikke sex er så veldig godt for tiden. Nesten så jeg gjør det mest for hans skyld nå...og det blir ikke så ofte.

Men jeg elsker nærheten..og blir alltid i godt humør etterpå, så noe bra fører det jo til selv om det ikke er så godt der og da. Føler at det er litt trangt om plassen for å være ærlig...

Har ikke hatt sex på over 2 mnd så jeg aner ikke hva dere snakker om.. [&o]

ikke hatt noe problemer der egentlig, magen kan jo være litt i veien til tider hehe men det går bra[:)]

Jeg for min del har fått en oppsving i sexlivet etter jeg ble gravid. I begynnelsen var jeg veldig redd for SA, men nå slapper jeg av[:)]
Jeg tror det er viktig å være kreativ og prøve nye ting under graviditeten (selv om man ofte er sliten og lei). Under graviditeten øker jo blodstrømming til underlivet og det er flere ting som ligger tilrette for at sexlivet skal bli bra [:)]

Forrige gang (for 1 år siden) fikk vi en skikkelig oppsving i lysten, og stillinger var ikke noe problem. Eneste som var litt kjipt var at jeg fikk så utrolig kynnere etter at jeg kom. (skikkelig vondt)

Denne runden er det ikke så aktivt i det hele tatt, med bekkenløsning og to unger blir det ikke like mye overskudd kjenner jeg.....

Vi er mer på nivå med Gothmommy ;)

For å si det slik er det ikke frivillig, sambo er livredd for å ha sex med meg.. [8|]
Han tror baby skal kjenne det, og syns generelt det er ekkelt liksom.. [&o]

Dette er litt rart, men når jeg går gravid så synes jeg sex er mye bedre enn til vanlig!
så vi STORKOSER oss om dagen [;)] Hihi!!

Men veldig trist for dere som ikke føler at det blir noe bra om dagen da... [&o] Det må være fryktelig kjedelig...
Lykke til [:)]

ORIGINAL: Goth.mummy

For å si det slik er det ikke frivillig, sambo er livredd for å ha sex med meg.. [8|]
Han tror baby skal kjenne det, og syns generelt det er ekkelt liksom.. [&o]

Hehe, her i gården er det likedan. Har ikke hatt sex på noen måneder nå.. Finner på andre ting enn samleie da, føler ikke det er riktig å presse ham heller.

Mista litt lyst etter jeg ble gravid jeg... hvertfall etter jeg begynte å kjenne spark... vi er liksom ikke "alene" nå...
folk sier jo at man skal være forsiktig med jogging osv når man er gravid.... når vi har sex, ender vi opp som regel at jeg sitter oppå han... å ingen skal beskylde oss for å ta det rolig.... haha .. unnskyld detaljer .. poenget mitt er at jeg er bare bekymra for hun i magen, at det skal bli for mye bevegelse.... [:)]

så det blir for sambo sin skyld egentlig... vi har sex sånn ca annehver dag ...
men blir så fort øm [:(]

ORIGINAL: mamma900

Mista litt lyst etter jeg ble gravid jeg... hvertfall etter jeg begynte å kjenne spark... vi er liksom ikke "alene" nå...
folk sier jo at man skal være forsiktig med jogging osv når man er gravid.... når vi har sex, ender vi opp som regel at jeg sitter oppå han... å ingen skal beskylde oss for å ta det rolig.... haha .. unnskyld detaljer .. poenget mitt er at jeg er bare bekymra for hun i magen, at det skal bli for mye bevegelse.... [:)]

så det blir for sambo sin skyld egentlig... vi har sex sånn ca annehver dag ...
men blir så fort øm [:(]

ender vi opp som regel at jeg sitter oppå han... å ingen skal beskylde oss for å ta det rolig.... haha .. unnskyld detaljer .. poenget mitt er at jeg er bare bekymra for hun i magen, at det skal bli for mye bevegelse....

eni dær.. vi tar mæst på sia. for da e d nesten ikke nå bevegelse på mæ :S men :P bli ca en gang i uka hær.. spørs når hanj villj :P

ORIGINAL: Nina 1981

Jeg har egentlig ikke noe prøbleme rmed at magen er i veien eller noe sånn, men syns faktisk ikke sex er så veldig godt for tiden. Nesten så jeg gjør det mest for hans skyld nå...og det blir ikke så ofte.

Men jeg elsker nærheten..og blir alltid i godt humør etterpå, så noe bra fører det jo til selv om det ikke er så godt der og da. Føler at det er litt trangt om plassen for å være ærlig...

Har det litt sånn jeg og. Litt trangt ja, så bruker glidekrem her og. [;)] Men nå har jeg jo fanget meg en urinveisinfeksjon da, så da blir det vel uansett opphold til jeg er bra igjenn.... [&:]

Er det normalt at man blir litt trangere når man er gravid?[8|] *flau*
Jeg føler nemlig at jeg nærmest har "grodd igjen", å det ender faktisk ofte med at jeg revner litt[:-] selvom vi hiver på glidemiddel og det som er..
Å etterpå hovner jeg jo skikkelig opp, så det blir vanskelig å sitte å stå å alt som er [:-]

Ellers er det greit, jeg merker jeg automatisk beskytter magen å unngår alle stillinger hvor det er noe press på magen, og slike "lange akter" blir bare slitsomt egentlig, men men, vi har nå hvertfall sex minst 2 ganger i uka, ikke dårlig bare det[;)]

hehe... jeg trives til nå med misjonær stilling.. og kjenner det så mye bedre nå etter at jeg ble gravid.. mer ømfintlig. snakket med ei venninne av meg om dette i går faktisk.. og da sa hun at det gikk greit å ha sex helt frem til i slutten da magen var så stor.. for da var det typen som ikke klarte det...litt komplekser med at de ligger en baby inni magen liksom... vet ikke hvordan det blir når jeg kommer til det stadiet.. men vet en god stilling som dere kan prøve som jeg har likt godt før og... ligge på en måte i skjei-form.. bare damen kan ligge på ryggen  og mannen ligger på siden og holder rundt deg. kjenner den ganske godt da :D

Foreløpig er det flott, spm før egentlig, føler ikke at magen er i veien men den eller heller ikke så stor. Men lurer litt på hvordan det blir på slutten...

hos mæ har det vært såå ondt helt sidn begynnelsen..har vært skikkeli fælt.. men vi har hatt 2 ganga i uka ca fordeom.. men for ca 2 uke sia, slutta d å gjøre ondt :) å nu e løsta stor om dagan, så d e kjæmpe arti :p

Sex?? Hva er det??[8|][8|]
Jeg får "grini" til meg det en sjelden gang, men er så jeg gror igjen mellom hver gang liksom[&:]
Han klarer bare ikke tanken på å ha sex med meg når jeg har en baby i magen. Han har sære tanker om å skade babyen, på den ene eller andre måten... Er ikke det at han syns jeg er fæl eller noe, for han skryter daglig av hvor fin jeg er... Men han har rett og slett tvangstanker...
De få gangene vi har sex, må han være bak meg. Så han slipper å se eller ta på magen. Jeg syns det er litt synd, men jeg må jo bare akseptere det... Men ikke lett med hormoner som herjer, og tanker som surrer... Uff..[&:]

sex?! hrmf... har ikke hatt sexlyst på over 3 år... vet ikke om det var depresjon som gjorde det eller medisinen mot den... så har ikke vært voldsomt mye sex her før graviditeten heller... men nå er vi separert så nå er det definitivt ikke noe sex.. bare glad jeg slipper i grunn... [:-]

Back
Topp