Sex/penetrering etter unnfangelse

Nysgjerrig skeptiker

Forelsket i forumet
Baby i magen *check*, miste sexlyst *check*... Før vi ble oppmerksomme på barnet hadde vi sex 2-3G pr uke, mye lek med leketøy, fingre og munn men også penetrering. Nå kjenner jeg at jeg er veldig skeptisk til at han skal ha penetrerende sex med meg, og det synes jeg er leit. Jeg klarer ikke helt sette ord på hvorfor jeg er redd for det. Jeg tror jeg er redd for å begynne å blø, etter å ha lest at det fort kan skje når en er gravid...

Til valentines fikk jeg we-Wibe Melt By Iselin Guttormsen. En fascinerende og snodig dings som «suger» på klitten med trykk og gjør meg mye godt. Men stakkar mannen lengter etter nærhet og å enkelt sagt ligge med meg.

Jeg er heldig, han respekterer meg og vil gjøre ALT for at jeg skal ha det bra. Jeg savner å ligge med han, men er skeptisk og kommer liksom ikke i gang.

Er det andre som har det liknende? Tips mottas med takk.
 
Sex er helt trygt når man har en normal graviditet.
Dette er min tredje graviditet og jeg har aldri blødd i forbindelse med sex, så det er nok veldig individuelt. Prøv dere forsiktig frem å se. Kan bli lange 9 måneder + tiden etterpå om dere ikke skal ha noe sengehygge ;)
 
Her har vi hatt sex etter positiv test:) Så lenge man har en normal graviditet og ingen blødning, så skal det ikke være noe i veien for å ha sex:joyful: Men akkurat nå som jeg har HG, så blir det lite sengevalso_O
 
Vi har sex mer eller mindre som normalt. Har blødd et par ganger, men det er visst ikke noe farlig så lenge det er friskt blod i forbindelse med sexen og at det stopper å blø ganske kort tid etter:) Jeg ville kanskje ikke brukt så mye leketøy, hvertfall ikke penetrerende leketøy.. Bortsett fra det er det bare å kose seg så lenge du orker;)
 
Har nesten ikke rørt hverandre siden innsett - men så tar jeg vaginale tabletter OG har blødd en del, så..
Nå har jeg sluttet å blø, og har bare ei uke igjen på tablettene, men jeg må si jeg likevel er skeptisk til sex.
Kommer nok til å vente til den 'indre blødningen' min er bevist borte; for foreløpig utgjør den ekstra risiko.

Får finne andre løsninger i mellomtiden.
 
Back
Topp