Sex :p

Jeg har hatt lyst lenge nå, men har enda vondt. Da jeg var hos gynekologen sa han at jeg hadde fått skorpe på såret, så det var ikke rart at jeg hadde ubehag. Han sa jeg måtte skylle meg to ganger om dagen. Ellers syntes han at alt så fint ut. Håper det gror fint, så vi slipper å vente så lenge.

Vi har hatt det i et par uker, vesla er 7 uker nå. Det går veldig greit. Hadde aldri gjort det om jeg fremdeles hadde blødd, da er jo ikke ting grodd.. Bakterier kan fort føre til infeksjon og det er ikke godt. Jeg fikk infeksjon etter en utskraping pga en missed abortion, det var fryktelig vondt.. Kondomen vil også inneholde bakterier ettersom man tar på den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Dere, når forsvinner egentlig tråden etter syinga? Jordmor sa det var en som ble absorbert av huden. Alt er grodd, men tråden henger jo fast fremdeles. Tørr ikke dra i den eller noe....30 dager siden fødsel nå.

Mh

Fikk beskjed av jordmor på barsel at det var helt greit å ha sex under renselsen hvis man brukte kondom :s

Jeg fikk også beskjed at det bare var å hoppe til køys, hvis man følte seg frisk nok :) men må bruke kondom hvis det ble før det hadde gått 6 uker :)

Jeg har hatt lyst lenge nå, men har enda vondt. Da jeg var hos gynekologen sa han at jeg hadde fått skorpe på såret, så det var ikke rart at jeg hadde ubehag. Han sa jeg måtte skylle meg to ganger om dagen. Ellers syntes han at alt så fint ut. Håper det gror fint, så vi slipper å vente så lenge.
Huff hørtes ikke noe godt ut det der :/ krysser fingrene for at det blir bra så dokker får kost dokker :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Dere, når forsvinner egentlig tråden etter syinga? Jordmor sa det var en som ble absorbert av huden. Alt er grodd, men tråden henger jo fast fremdeles. Tørr ikke dra i den eller noe....30 dager siden fødsel nå.

Mh
Syns du skal spørre legen om det i og med at det er gått 30 dager.

Mh
Min forsvant sånn etter 4 uker :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Mh

Jeg hadde tråden der lenge, men den forsvant i dusjen litt etter litt. Siste bit forsvant 5 uker etter fødsel.

Lysta har vært der lenge, sluttet å blø for to uker siden og har vært megaklar siden. Men sambo er operert, så da må vi vente til han er frisk nok! Håper det ikke blir så lenge til;)

Her prøvde vi oss i dag, men det var så vondt at vi bare måtte avbryte :/ skjønner ikke helt hvorfor det var vondt, jeg har jo ikke født, endte jo med KS. Får vel be om en sjekk oppi der når jeg skal på 6-ukerskontrollen neste mandag.. Litt skuffende da jeg var skikkelig klar for litt sengehygge nå :(

Jørgen 12.02.14 <3

Her prøvde vi oss i dag, men det var så vondt at vi bare måtte avbryte :/ skjønner ikke helt hvorfor det var vondt, jeg har jo ikke født, endte jo med KS. Får vel be om en sjekk oppi der når jeg skal på 6-ukerskontrollen neste mandag.. Litt skuffende da jeg var skikkelig klar for litt sengehygge nå :(

Jørgen 12.02.14 <3

Amming i seg selv gir skjøre slimhinner (i følge gynekologen min), så det kan være at det er det som gjør vondt, var sånn hos meg sist i hvert fall, nesten brannsårfølelse, denne gangen har vi ikke prøvd enda.

Amming i seg selv gir skjøre slimhinner (i følge gynekologen min), så det kan være at det er det som gjør vondt, var sånn hos meg sist i hvert fall, nesten brannsårfølelse, denne gangen har vi ikke prøvd enda.

Kanskje det.. Syns nesten det var like ille som når de skulle sjekke åpning og jeg overhodet ikke var moden :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kanskje det.. Syns nesten det var like ille som når de skulle sjekke åpning og jeg overhodet ikke var moden :/

Var vondt da vi prøvde oss sist 4 mnd etter fødsel. Anbefaler at dere tar det rolig, bruk lang tid på forspillet og bruk gjerne glidemiddel.

No har ikkje eg hatt sex enno, men kan anbefala at han går ned på deg ;) Eg har vestibulitt og vaginisme - det hjelpe alltid :)

NB! Denna tråden burde ligga på skjult gruppe ;)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Jepp da har vi hatt sex. Nøyaktig 7 uker siden sist (kvelden før vannet gikk). Har ikke sluttet å blø heeeelt enda. Og det gjorde litt vondt og var ubehagelig, men gikk greit. Nå har jeg en brennende følelse. Merkelig siden jeg ikke har født ja, men forstår det mer når jeg leser lengre opp her at slimhinnene påvirkes.

Da ble det endelig litt action i går! :D Det er var helt fantastisk godt, skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten siden juni:rolleyes::oops: Sambo fikk ikke vondt i operasjonssåret og jeg ble ikke tørr eller sår, dette skal vi gjøre flere gang:p

Har enda vondt der nede, så det blir lite action her. Skal til legen for å høre om hva det kan være som gjør så vondt. Håper det går over snart. Nå er det over 6 uker siden sist.

Back
Topp