Sex på sofaen

Jau. Men det er neppe det verste. Finnes sikkert rester av urin og avføring på buss/tog seter. Eller benker på cafeer.. Og sperm. Kanskje noen dråper blod. Rester av gammelost...
Og en drøss med soppsporer og bakterier. Og der setter vi oss for å slappe av i noen timer.

Altså, du er mest sannsynlig borti så mye driiit hver dag, at sperm i sofaen er bagatell. Mest sannsynlig er det inntørka og dødt innen du setter deg på det uansett [emoji14]
Ekkelt å tenke på er det, men.. Ja. Ikke så mye å gjøre med.

Her er det ingen sex på sofaen pga.. Skinnsofa. Og store vinduer i stua. Og unge som plutselig kan stå opp (.. Sannsynligheten er liten dog..). Pluss at det er laaaangt bedre plass i senga. Sofasex er oppskrytt, etter min mening [emoji14]
Dessuten, pleier jeg plassere lillebror i sofaen der ved overnatting. Han skal slippe å ligge i inntørka gøkksaft og sperm, altså (selv om det sikkert er en fin bakterieflora der allerede).
Hahaha jeg dauer :hilarious: Ja enda værre er det at det finnes pp dørhåndtak og rekkverk, heisknapper og handlevogner æsj :p

Ja generelt sex andre steder enn senga blir nedprioritert her altså, det er jo fordi det er behagelig der. Har liksom aldri funnet det sexy eller godt å bli tatt på en benk uansett :p

Hahaha jeg dauer :hilarious: Ja enda værre er det at det finnes pp dørhåndtak og rekkverk, heisknapper og handlevogner æsj [emoji14]

Ja generelt sex andre steder enn senga blir nedprioritert her altså, det er jo fordi det er behagelig der. Har liksom aldri funnet det sexy eller godt å bli tatt på en benk uansett :p

Jepp. Folk generelt er urenslige.. Jeg hater å gå med uvaskede hender, fatter ikke at SÅ mange klarer la være [emoji14]

Sengesex er best [emoji106] god plass og minimalt med forstyrrelser. Er ganske usexy å bli tatt på sofaen, også kommer bikkjene og hjelper til, f.eks [emoji85][emoji33] her er hundene i stua/kjøkkenet, så. [emoji14]
Det.. Uaktuelt.

Jepp. Folk generelt er urenslige.. Jeg hater å gå med uvaskede hender, fatter ikke at SÅ mange klarer la være [emoji14]

Sengesex er best [emoji106] god plass og minimalt med forstyrrelser. Er ganske usexy å bli tatt på sofaen, også kommer bikkjene og hjelper til, f.eks [emoji85][emoji33] her er hundene i stua/kjøkkenet, så. [emoji14]
Det.. Uaktuelt.
Hehe ja det er like aktuelt her også. Kunne ikke falt meg inn å hatt hunden som tilskuer. En annen ting er at jeg er en skikkelig frossenpinn, og sex er som regel best uten klær, da er det fint med dyner :D

Hehe ja det er like aktuelt her også. Kunne ikke falt meg inn å hatt hunden som tilskuer. En annen ting er at jeg er en skikkelig frossenpinn, og sex er som regel best uten klær, da er det fint med dyner :D
Usikker på om ene hunden her kunne klart å være kun tilskuer heller. Innpåsliten som bare det, tåler ikke at andre får kos, for da kommer han heeeelt inntil, og maser.
Og ja. Dyne!

...vi etterlater ingen kroppsvæsker i sofaen selv om vi har sex der.. Et pledd og et håndkle tar seg av hva enn som måtte havne "utenfor.."
Vi har ikke sex i sengen siden junior sover i sprinkelseng inntil vår, men vi brukte håndklær i sengen før han kom til.
Hvor mange her har sex rett på lakenene sine? (Les: det tynne stoffstykket som suger til seg hva som helst og fører det ned i overmadrassen..) :P
..Og sover i dem etterpå? ;)

Når man har sky sofa så sparer man jo madrassen ved å ha sex i en sofa. Har dere aldri sett ordentlig på madrassen deres? Jeg måtte gjøre det fordi vi skulle bytte rom og angrer litt. Nei sky sofa er fint fordi den kan vaskes av hvis man er uheldig og ting trekker ikke nedi( da hadde sofaen vår stinka med så mange hunder,barn, oppkast, mat, drikke, gulp, tissing igjennom bleier osv.) Synes sofaen kan være praktisk. Er mye nærmere der barnet som pleier å våkne og han er så liten at han ligger i sprinkelseng.

Det har vi hatt ja.

Tenker ikke over det da [emoji14] Og til nå er det hvertfall ingen som har røpa det [emoji14] Men kommer ikke som ett sjokk at man har hatt sex i sin egen sofa [emoji14]

...vi etterlater ingen kroppsvæsker i sofaen selv om vi har sex der.. Et pledd og et håndkle tar seg av hva enn som måtte havne "utenfor.."
Vi har ikke sex i sengen siden junior sover i sprinkelseng inntil vår, men vi brukte håndklær i sengen før han kom til.
Hvor mange her har sex rett på lakenene sine? (Les: det tynne stoffstykket som suger til seg hva som helst og fører det ned i overmadrassen..) :p
..Og sover i dem etterpå? ;)
Ja hvis vi noen gang har hatt sex i sofaen så har det vært noe under oss :) Ja når jeg skifter på senga så er det ikke til å unngå å legge merke til et par suspekte flekker midt på overmadrassen :p Men det er ikke så veldig mange andre som skal ligge på den, og i hvertfall ikke uten et rent laken imellom :) Griset trekker nok igjennom lakenet og ned til madrassen når det er vått, men det trekker ikke tilbake igjennom et rent laken etter det har tørket :p

Grunnen til at jeg startet denne tråden var fordi jeg satte meg i en sofa med suspekte hvite flekker, og bare mitt spørrende blikk fikk eieren til å nesten skryte av at det var etter han og eksen hadde hatt sex på sofaen. :sick006

Grunnen til at jeg startet denne tråden var fordi jeg satte meg i en sofa med suspekte hvite flekker, og bare mitt spørrende blikk fikk eieren til å nesten skryte av at det var etter han og eksen hadde hatt sex på sofaen. :sick006

Det er jo ganske ekkelt.. man prøver ihvertfall fjerne flekken om man søler minner om eksen sin er jo hyggelig.. menneh altså eh .. eww.

Det er jo ganske ekkelt.. man prøver ihvertfall fjerne flekken om man søler minner om eksen sin er jo hyggelig.. menneh altså eh .. eww.
Jaaaa, det var så ekkelt..., et er ganske lenge siden,men det har blitt litt stuck på hjernen min, tror det er derfor jeg syns det er så ekkelt om andre har det også.., håper alle enten har et plagg under seg eller vasker sofaen etter sex :p

Jaaaa, det var så ekkelt..., et er ganske lenge siden,men det har blitt litt stuck på hjernen min, tror det er derfor jeg syns det er så ekkelt om andre har det også.., håper alle enten har et plagg under seg eller vasker sofaen etter sex :p
Vi vasker jo ganske naturlig sofaen om det blir griserier.. [emoji45]

Vi har hatt mye sex på sofaen, første gang vi hadde sex var på sofaen som vi har nå :p. Og babyen i magen er unnfanget på sofaen:p. Vi har hatt minste gutten på vårt soverom i 18 mnd, så vi har gjerne foretrukket sofaen fremfor sengen :p

Også skjer det jo gjerne litt spontant noen ganger.

Tenker ikke på at andre har sex på sine sofaer:p

Har hatt sex på sofaen ja, men ikke den vi har nå da det ikke går an å ta av trekket og vaske det :p Tenker ikke over om andre folk har hatt sex på sofaen sin.

Back
Topp