Hahaha jeg dauerJau. Men det er neppe det verste. Finnes sikkert rester av urin og avføring på buss/tog seter. Eller benker på cafeer.. Og sperm. Kanskje noen dråper blod. Rester av gammelost...
Og en drøss med soppsporer og bakterier. Og der setter vi oss for å slappe av i noen timer.
Altså, du er mest sannsynlig borti så mye driiit hver dag, at sperm i sofaen er bagatell. Mest sannsynlig er det inntørka og dødt innen du setter deg på det uansett [emoji14]
Ekkelt å tenke på er det, men.. Ja. Ikke så mye å gjøre med.
Her er det ingen sex på sofaen pga.. Skinnsofa. Og store vinduer i stua. Og unge som plutselig kan stå opp (.. Sannsynligheten er liten dog..). Pluss at det er laaaangt bedre plass i senga. Sofasex er oppskrytt, etter min mening [emoji14]
Dessuten, pleier jeg plassere lillebror i sofaen der ved overnatting. Han skal slippe å ligge i inntørka gøkksaft og sperm, altså (selv om det sikkert er en fin bakterieflora der allerede).
Ja enda værre er det at det finnes pp dørhåndtak og rekkverk, heisknapper og handlevogner æsj Ja generelt sex andre steder enn senga blir nedprioritert her altså, det er jo fordi det er behagelig der. Har liksom aldri funnet det sexy eller godt å bli tatt på en benk uansett