Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah nei nå misforsto du megHar hatt sex på sofaen vår flere ganger før. Hehehe tror ikke vi kommer til å gjøre det når vi er på besøk hos andre.
Jeg mener hva tenker du når du sitter i andres sofa og innser at de har hatt sex der du sitter?Det er sånt som jeg prøver å ikke tenke for mye på. For virkelig, når man er på besøk hos noen så kan de ha hatt sex overalt der de bor, eller i bilen de henter deg i, på kjøkkenet sitt, på badet, på verandaen, i solsenga du låner osv osv.Hahah nei nå misforsto du megJeg mener hva tenker du når du sitter i andres sofa og innser at de har hatt sex der du sitter?
Hahah nei nå misforsto du megJeg mener hva tenker du når du sitter i andres sofa og innser at de har hatt sex der du sitter?

Haha men jeg tenker sofasex blir bedre sammenlignet med hvis du legger deg i en seng der de ikke har skiftet sengetøy engangJeg håper de har en sånn sofa i sky eller noe som er lett å vaske av?
Men hva tenker man om å ligge på hotellrom da? Er det virkelig sånn at det tynne sengetøyet tar av for all sperminga? eller puta for den saks skyld.......mmmm deilig å snuse inn duften av gammelspermet pute.....
![]()

Hahahaha ja det hadd vært noe, hvis folk drev å hadd sex i andre sine sofaerHahaha sorry!!
Yikes! Jeg vet ikke...prøver ikke å tenke på det. Men håper at de har brukt håndkle eller underlag hahahaha
Ja håndhilsing er noe av det verste jeg vet, og må alltid vaske meg rett etterpå. Syns det er alt for mange som slurver med håndvask etter toalettbesøk, så unngår å ta i dørhåndtak og slikt.Ja, har lagd et par barn i sofaen faktisk. Bryr meg ikke om andre har hatt sex på sofaen vi sitter i så lenge de ikke holder på mens vi sitter derVi har skinnsofa og den er kald å ligge på, så vi har alltid dyne under.
Hva er egentlig problemet? Altså, man håndhilser med mange som har brukt hendene til å onanere og får kyss på kinnet av noen som har gitt oralsex.Tenker noen andre på det? Jeg bruker mye antibac og har mer noia for å håndhilse med noen som ikke har vasket seg på hendene enn å sitte i en sofa noen har hatt sex i
![]()
Ja håndhilsing er noe av det verste jeg vet, og må alltid vaske meg rett etterpå. Syns det er alt for mange som slurver med håndvask etter toalettbesøk, så unngår å ta i dørhåndtak og slikt.
Vi har det jo selv også, så antar selvfølgelig at andre også har det. Haha det kan være ekkelt å tenke på hvor mange plasser man kan få andres tørkede sperm på seg fraVel. I verste fall får jeg tørket sperm på buksene mine, kind of..
Finnes nok verre ting jeg får på buksene. Tenker ikke på det.
Og har ikke sex på sofaen hjemme.![]()
Haha det kan være ekkelt å tenke på hvor mange plasser man kan få andres tørkede sperm på seg fra [emoji14]
Vi har heller ikke det, jeg syns det er ekkelt, og respektløst for alle andre som skal få sitte å slappe av i sofaen vår.