Sex på sofaen

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Hva tenker dere om det?
Pleier dere ha sex på sofaen?
Hva tenker dere om det når dere er på besøk hos andre, og det på et vis kommer frem at de har hatt sex på sofaen dere sitter i? ;)

Har hatt sex på sofaen vår flere ganger før. Hehehe tror ikke vi kommer til å gjøre det når vi er på besøk hos andre.
Hahah nei nå misforsto du meg :hilarious: Jeg mener hva tenker du når du sitter i andres sofa og innser at de har hatt sex der du sitter?

Hahah nei nå misforsto du meg :hilarious: Jeg mener hva tenker du når du sitter i andres sofa og innser at de har hatt sex der du sitter?
Det er sånt som jeg prøver å ikke tenke for mye på. For virkelig, når man er på besøk hos noen så kan de ha hatt sex overalt der de bor, eller i bilen de henter deg i, på kjøkkenet sitt, på badet, på verandaen, i solsenga du låner osv osv.

Jeg håper de har en sånn sofa i sky eller noe som er lett å vaske av?

Men hva tenker man om å ligge på hotellrom da? Er det virkelig sånn at det tynne sengetøyet tar av for all sperminga? eller puta for den saks skyld.......mmmm deilig å snuse inn duften av gammelspermet pute.....

:joyful::sick009:laughing021

Jeg håper de har en sånn sofa i sky eller noe som er lett å vaske av?

Men hva tenker man om å ligge på hotellrom da? Er det virkelig sånn at det tynne sengetøyet tar av for all sperminga? eller puta for den saks skyld.......mmmm deilig å snuse inn duften av gammelspermet pute.....

:joyful::sick009:laughing021
Haha men jeg tenker sofasex blir bedre sammenlignet med hvis du legger deg i en seng der de ikke har skiftet sengetøy engang :yuck::hilarious:

Hahaha sorry!!

Yikes! Jeg vet ikke...prøver ikke å tenke på det. Men håper at de har brukt håndkle eller underlag hahahaha
Hahahaha ja det hadd vært noe, hvis folk drev å hadd sex i andre sine sofaer :p Ja det pleier jeg også håpe, syns det er ekkelt :confused:

Klart vi har.
Jeg tenker ikke over hvor andre mennesker har sex, og hvis de sier at de har det (som de fleste andre), endrer jo ikke det noe som helst..

Ja, har lagd et par barn i sofaen faktisk. Bryr meg ikke om andre har hatt sex på sofaen vi sitter i så lenge de ikke holder på mens vi sitter der ;) Vi har skinnsofa og den er kald å ligge på, så vi har alltid dyne under.

Hva er egentlig problemet? Altså, man håndhilser med mange som har brukt hendene til å onanere og får kyss på kinnet av noen som har gitt oralsex. :p Tenker noen andre på det? Jeg bruker mye antibac og har mer noia for å håndhilse med noen som ikke har vasket seg på hendene enn å sitte i en sofa noen har hatt sex i :p

Ja, har lagd et par barn i sofaen faktisk. Bryr meg ikke om andre har hatt sex på sofaen vi sitter i så lenge de ikke holder på mens vi sitter der ;) Vi har skinnsofa og den er kald å ligge på, så vi har alltid dyne under.

Hva er egentlig problemet? Altså, man håndhilser med mange som har brukt hendene til å onanere og får kyss på kinnet av noen som har gitt oralsex. :p Tenker noen andre på det? Jeg bruker mye antibac og har mer noia for å håndhilse med noen som ikke har vasket seg på hendene enn å sitte i en sofa noen har hatt sex i :p
Ja håndhilsing er noe av det verste jeg vet, og må alltid vaske meg rett etterpå. Syns det er alt for mange som slurver med håndvask etter toalettbesøk, så unngår å ta i dørhåndtak og slikt.

Ja håndhilsing er noe av det verste jeg vet, og må alltid vaske meg rett etterpå. Syns det er alt for mange som slurver med håndvask etter toalettbesøk, så unngår å ta i dørhåndtak og slikt.

Jeg også får noia av håndhilsing. Føler et stort behov for å vaske meg etterpå.

Tenker aldri på det.
Ja, vi har ofte sex på sofaen.

Satt i en sofa hos ei venninne en gang, som hadde knekk i midten. Uten at jeg spurte, fikk jeg plutselig vite at årsaken til at den var sunket sammen i midten, var etter at de hadde hatt seg en gang. Thanx for sharing! :laughing002 Vi har det jo selv også, så antar selvfølgelig at andre også har det. ;)

Vel. I verste fall får jeg tørket sperm på buksene mine, kind of..
Finnes nok verre ting jeg får på buksene. Tenker ikke på det.

Og har ikke sex på sofaen hjemme. :)

Vi har sex på sofaen. Regner nesten med at andre også har det, gjør ikke noe så lenge det ikke er synlige flekker for min del. [emoji14] De fleste er vel tålelig renslig, ellers hadde jeg ikke vært på besøk heller.

Vel. I verste fall får jeg tørket sperm på buksene mine, kind of..
Finnes nok verre ting jeg får på buksene. Tenker ikke på det.

Og har ikke sex på sofaen hjemme. :)
Haha det kan være ekkelt å tenke på hvor mange plasser man kan få andres tørkede sperm på seg fra :p

Vi har heller ikke det, jeg syns det er ekkelt, og respektløst for alle andre som skal få sitte å slappe av i sofaen vår.

Haha det kan være ekkelt å tenke på hvor mange plasser man kan få andres tørkede sperm på seg fra [emoji14]

Vi har heller ikke det, jeg syns det er ekkelt, og respektløst for alle andre som skal få sitte å slappe av i sofaen vår.

Jau. Men det er neppe det verste. Finnes sikkert rester av urin og avføring på buss/tog seter. Eller benker på cafeer.. Og sperm. Kanskje noen dråper blod. Rester av gammelost...
Og en drøss med soppsporer og bakterier. Og der setter vi oss for å slappe av i noen timer.

Altså, du er mest sannsynlig borti så mye driiit hver dag, at sperm i sofaen er bagatell. Mest sannsynlig er det inntørka og dødt innen du setter deg på det uansett [emoji14]
Ekkelt å tenke på er det, men.. Ja. Ikke så mye å gjøre med.

Her er det ingen sex på sofaen pga.. Skinnsofa. Og store vinduer i stua. Og unge som plutselig kan stå opp (.. Sannsynligheten er liten dog..). Pluss at det er laaaangt bedre plass i senga. Sofasex er oppskrytt, etter min mening [emoji14]
Dessuten, pleier jeg plassere lillebror i sofaen der ved overnatting. Han skal slippe å ligge i inntørka gøkksaft og sperm, altså (selv om det sikkert er en fin bakterieflora der allerede).

Back
Topp