Sex og sånt

Kjærleik2020

Blir kjent med forumet
Har dere merket noe endringer i sexlysten? :)
Blir det noe action?

Jeg håper og tror egentlig at graviditeten vil føre oss tettere sammen (hvis ikke er det jo litt trist), og håper at vi beholder lysten til å kose oss med sex innimellom :)

Nja, lysten er brått der, men somregel er han på jobb, og da blir det selvfølgelig ikke noe :hilarious:
Men håper på bedre tider i jula, siden han har fri :angelic:

Sexlysten min er borte. :( Kommer av og til men varer veldig kort. Håper at det forandrer seg etterhvert. :happy:

Har høyere sexlyst nå, men det blir litt nøytralisert av at jeg er sliten, trøtt og kvalm.
Hadde enorm sexlyst under forrige svangerskap, så jeg regner med det tar seg opp i når formen blir bedre.

Hadde også glemt fra sist hvor vondt det gjør i livmoren av orgasme...:wideyed:

Sist svangerskap blødde jeg under sex, så nå tør jeg ikke hahah!

Det er foreløpig rolig, samme som sist. Regner med den tar seg opp desto lenger på vei jeg kommer. Hadde stor sexlyst på slutten av svangerskapet forrige gang:angelic:

Tør ikke nå de første tolv ukene, har mistet nok ganger! Selvom det skal jo være trygt, så kjenner jeg at denne gangen tar jeg ingen sjanser :p

Litt økt sexlyst, men er en del plaget med sopp og da synes jeg bare det blir vondt etterpå..

Samme her, synst ikke det er noe godt når jeg har sopp. Også smitter det på samboeren så derfor holder vi oss unna når jeg har det. :facepalm:

Har ikke tenkt noe særlig på det. Må finne på en del gøy det neste halve året, for det blir iallfall rolig fra august.

Har høyere sexlyst nå, men det blir litt nøytralisert av at jeg er sliten, trøtt og kvalm.
Hadde enorm sexlyst under forrige svangerskap, så jeg regner med det tar seg opp i når formen blir bedre.

Hadde også glemt fra sist hvor vondt det gjør i livmoren av orgasme...:wideyed:

Oi!!

Jeg har svak livmorhals så tør ikke, selvom det nok ikke kan påvirke noe så tidlig. Det blir nok lange måneder for mannen :p hehe

Tør ikke nå de første tolv ukene, har mistet nok ganger! Selvom det skal jo være trygt, så kjenner jeg at denne gangen tar jeg ingen sjanser :p

Det forstår jeg!! Det er kjempeskummelt! Også leser man jo noen plasser at de som har mistet eller født prematurt bør høre med lege først. Derfor bestemte jeg meg for å vente!

Vi har hatt litt sex, men ikke så mye som vanlig da jeg har vært så ekstremt dårlig til nå. De gangene vi har hatt sex har jeg fått sterke smerter i nedre del av mage som sitter en stund, ikke behagelig :(

Sexlysten min er ikke akkurat på topp... Det hjelper heller ikke at jeg er kvalm og oppblåst :dead: Er også redd for at noe skal skje etter SA sist, selv om det egentlig ikke skal være farlig... Men kjæresten skjønner det godt (selv om han er noe frustrert:hilarious:), så vi tar det litt med ro nå i starten, det tar seg vel opp igjen :joyful:

Back
Topp