Sex og sånn

Til nå har vi hatt sex som vanlig. Men jeg husker fra forrige gang at jeg ikke synes sex med stor mage var noe særlig - likte bedre å bare tilfredstille meg selv.
 
Her er butikken stengt, men IKKE av eget valg. :/ er rett og slett for kvalm og elendig. Når kvalmen er over, sier jeg bare!! Da har vi mye å ta igjen for! Haha :p
 
Vi har sex som vanlig. 5-7 ganger I uka. Vi tar ikke de mest utfordrende stillingene,men det har med bekkenet mitt å gjøre mer enn redsel . :)
 
Jeg har veldig lyst, men mannen her i huset er kylling...
6ce6b2975ab0ead605e6102f5e735e95

Jeg skjønner jo at du kan få følelsen av dette når jeg er høygravid altså, men den som leier magehuset er bare noen få mm nå liksom! Sorry kjære, men SÅ stor er du ikke! :p

:laughing001
 
Vi har sex som vanlig. 5-7 ganger I uka. Vi tar ikke de mest utfordrende stillingene,men det har med bekkenet mitt å gjøre mer enn redsel . :)
5-7 ganger i uka, jeg er imponert. Det hadde jeg hverken fått tid til eller orket tror jeg!
 
5-7 ganger i uka, jeg er imponert. Det hadde jeg hverken fått tid til eller orket tror jeg!
Vi har alltid hatt et aktivt sex-liv. Det er noe som gjør hverdagen vår spennende, etter snart 9 år som sammen :) men bare så det er nevnt, vi er gode på gode kjappiser;)
 
Uansett tenker jeg at du burde forklare hvordan du føler ... det er jo ikke rart i det hele tatt, og kanskje han også tenker sånn? Hvis du slenger på kommentaren om at bekymringen har med størrelsen å gjøre, tar han det sikkert som et kompliment :)
 
Uansett tenker jeg at du burde forklare hvordan du føler ... det er jo ikke rart i det hele tatt, og kanskje han også tenker sånn? Hvis du slenger på kommentaren om at bekymringen har med størrelsen å gjøre, tar han det sikkert som et kompliment :)

Vi snakker heldigvis veldig åpent, så jeg har snakka med han om det :) Han foreslo at jeg kunne holde på an, slik at jeg bestemte hvor langt han kom inn ;)
 
jeg klarer ikke å slappe av fordi jeg blør hver gang vi har samleie, vurderer å bare la være frem til etter ul, for jeg blir jo helt nervevrak. Går jo over igjen med en gang, så er jo sikkert bare slimhinner ellerno, men blir jo engstelig uansett. Gleder meg til ul
 
Blir ikke så ofte som før. Sliter veldig mye med magen så har ikke hatt så mye lyst. Føler også det er mer ubehagelig og trangt en før jeg ble gravid,
 
Vi har sex som vanlig. 5-7 ganger I uka. Vi tar ikke de mest utfordrende stillingene,men det har med bekkenet mitt å gjøre mer enn redsel . :)
Jøss! Høres jo supert ut! :) Vi har ikke hatt sex siden vi lagde babyen.. kjenner det begynner å bli en stund nå... :p bare kvalmen min gir seg så !
 
Vi har sex akkurat som vanlig. Jeg har litt for god sexlyst som gravid
Mannen er med helt frem til han begynner å se og kjenne sparkene, da er han ikke så gira lenger siden han føler vi ikke er alene ;)
 
Fortsatt ikke No action her pga jeg går på progesteron krem 2 ganger daglig. ..
Men etter å ha vært prøvere siden 2012 har det vært sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen nesten hver pp :p
Lovet mannen kos i dusjen men orker seriøst ikke haha :p
 
Sex som vanlig her, men ikke de mest utfordrene stillingene;) skjønner godt dere som stenger til dere er ferdig med UL! ville gjort det samme selv:)
 
Som normalt her også, så lenge jeg ikke får beskjed om noe ant så fortsetter vi så lenge formen er fin :)
 
Har sex, men ikke mye :p
Føler magen er øm, så ække så veldig digg :p
 
Back
Topp