Sex og sånn

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg som er så glad i sex, har ikke turt å ha sex med mannen etter positiv test :smiley-ashamed008 Jeg vet det er teit, å jeg føler det er så kleint i si dette.. Men han er ganske stor, så jeg er redd han skal "ødelegge" noe :smiley-angelic006
Sex er ikke farlig sant? Uansett? :smiley-ashamed005
 
Sex er ikke farlig. Samme regler gjelder som vanlig, så lenge det ikke gjør vondt eller er ubehagelig så er det greit. Kanskje lurt å være ekstra nøye med hygienen.
 
Jeg hadde to sa før vi fikk jenta vår. Legen min anbefalte da og avstå fra sex de første 12 ukene
 
Det skal ikle i utgangspunktet være farlig :) mye dere kam gjøre utenom akkurat det hvis du er redd da ;)
 
Her er det også stengt frem til etter ultralyd. Tør ikke ta noen sjanser selv om jeg vet det ikke er farlig!
 
Jeg har hatt sex ofte under alle mine svangerskap, har aldri vært redd for at noe skal skje :) Har selvfølgelig tatt det roligere da :) Men så lenge du ikke har vondt så :) Har aldri vært så sexgal som når jeg har vært gravid :p
 
Jeg har hatt sex ofte under alle mine svangerskap, har aldri vært redd for at noe skal skje :) Har selvfølgelig tatt det roligere da :) Men så lenge du ikke har vondt så :) Har aldri vært så sexgal som når jeg har vært gravid :p

Hehe, så deilig. Åsså skal det jo være bra for fødselen også :D Tror jeg må prøve på litt kos i kveld ;)
 
Jeg har veldig lyst, men mannen her i huset er kylling...
6ce6b2975ab0ead605e6102f5e735e95

Jeg skjønner jo at du kan få følelsen av dette når jeg er høygravid altså, men den som leier magehuset er bare noen få mm nå liksom! Sorry kjære, men SÅ stor er du ikke! :p
 
Her har vi vel drevet på som normalt, sånn bortsett fra siste uke da, når formen er så dårlig at jeg ikke orker at noen rører meg, noe sted.

Tror han savner det da..
 
Back
Topp