Sex og gravid

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hvordan er der ang det å ha sex nå som dere er gravide?
Jeg har ikke sexlyst, i tillegg til at jeg bruker crinone som ikke får det til å friste med sex.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Har den siste tiden hatt en tendens med å bli litt for sent når vi har lagt oss og det har vært varmt, så har ikke blitt så veldig mye av den aktiviteten den siste tiden.
Det at jeg bruker crinone bryr hverken mannen min eller meg seg noe om

Jeg får som regel litt økt lyst når jeg er gravid, men av samme grunn som nevnt over har det ikke blitt så ofte.

Synes det er litt skummelt jeg, med tanke at mange blør etter sex. Ikke farlig blødning som regel, men jeg vet jeg hadde blirt superbekymret om d skjedde. Jeg har vært så kvalm at det ikke har blitt noe særlig

♡02.03.2015♡

Samme her :-D

Sent from my iPhone using BV Forum
Er faktisk litt slitsom :-p han trenger så vidt å ta på meg før jeg er ferdig liksom :-p og jeg har lyst på heeele tiden :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Her er sexlysten større, men er så sliten at orker ikke gjøre noe med det :P haha

Større sexlyst og det er oftere nå enn før. Varmt og sommer yr i tillegg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er sexlysten større, men er så sliten at orker ikke gjøre noe med det :P haha
Haha, samme som meg det ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke sexlyst i det hele tatt, har sikkert litt med varmen og kvalmen å gjøre akkurat nå.. Men ellers er jeg som nevnt tidligere her redd for blødninger :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Null sexlyst! Vi har ikke hatt sex på tre uker, til min samboers fortvilelse. Meeen han har ikke prøvd seg da, for han mister selv lyst når jeg ikke har lyst, så det blir en ond sirkel. ;) Hvis han bare hadde lagt inn litt aksjer så hadde det nok blitt bedre. Vi skal på hytta i helga, men så fort vi kommer hjem så skal jeg prøve å ta opp sexlivet igjen! :p

Synes det er litt skummelt jeg, med tanke at mange blør etter sex. Ikke farlig blødning som regel, men jeg vet jeg hadde blirt superbekymret om d skjedde. Jeg har vært så kvalm at det ikke har blitt noe særlig

♡02.03.2015♡
Heldigvis ingen blødninger her :-) føles helt trygt og holde på :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har lyst heeeeeele tiden :p mannen klarer ikke å holde følge for å si det sånn!

Jeg venter med sex litt til.. Er så redd for å skade spiren.. Selv om jeg vet at sex ikke er skadelig så vil jeg ikke ta noen sjangser!! :p

Lite lyst fra min side grunnet kvalme i tillegg hadde vi en skrekkopplevelse ved forrige svangerskap under samleie.
Mannen syntes plutselig det ble så bløtt under sammleie, jeg kjente ingenting, så sjekket han og senga var gjennomvåt av blod.
Jeg måtte stille meg i badekaret og blodet rant og rant. Ikke spesielt med hjelp å få på legevakta heller. det sluttet å blø ettet 1 times tid, da gikk jeg på do og fant en stor klump med blod. Jeg fikk heldigvis ul dagen etter og så et levende foster.
Det som har skjedd var at jeg hadde fått en rift i skjeden og i tillegg til at jeg går på blodfortynnnende, så blødde det så mye. Grunnet dette er jeg også litt tilbakeholden på sammleiefronten.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har ikke blitt så mye i det siste. Har vært masse bading med 3 unger osv i ferien så vi har rett og slett sovnet med en gang. + varmen... Meeeen de gangene vi har hatt sex har det vært skikkelig bra. Bedre enn vanlig.. og jeg sybes det er bra til vanlig og. Men av en eller annen grunn så er det helt vilt nå:) hihi... Blir nok mer nå som ferien er over:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Null sexlyst hær!:o Delvis fordi æ har så sinnsyke strekke smerta, og delvis fordi æ rett og slett e for sliten:)

(Trur kanskje å at æ e litt nervøs, med tanke på at æ ikke hadde sex en eneste gang under mitt forrige svangerskap)

Vi har holdt på som normalt.. Det skjer absolutt ikke "ofte", men har ikke tenkt noe over d når vi først har hatt sex. Eneste er at jeg må gi litt mer beskjed om ømme områder ;)

Back
Topp