Sex - med barn i huset??

Vi har sex selv om barna er hjemme. Riktignok når de sover. Minste sover inne hos oss og det gjør ingenting. Sover gjennom natten.
 
Med eldstemann så sov han inne på rommet vårt i 6 mnd, så da hadde vi ofte sex andre steder i huset. Når han kom på eget rom ble det i sengen vår. Andremann sov i samme seng som oss i 11 mnd pluss at han ble ammet til han var 14 mnd så da var det tilbake til å ha sex rundt om i huset igjen ,hehe Nå som jeg er gravid og er ofte 'klar' for sex så har det blitt mye i sengen - vi har soverom nede og ungene har soverom oppe.. Så lysten er der, er bare å få satt tid til å gjøre det før jeg sovner på sofaen om kveldene hehe
 
Klar jeg har sex med barna hjemme. Etter leggetid selvsagt. Ellers hadde det ikke blitt noe på mor (det hadde heller ei blitt noen småsøsken på kidsa) [emoji28]
 
For oss er det ikke noe problem å ha sex med barn i huset, må bare ha lydnivået deretter [emoji28] Ikke vært noe problem å gjøre det mens babyen har sovet på rommet, da har vi som regel gjort det i et annet rom eller vært musestille i sengen. Alltid en løsning [emoji6]
 
Venter til de sover og låser oss inn på soverommet :) Enkelt og greit. Har også benyttet sjansen når de hentes av besteforeldre og vi ikke trenger komme bort før middagen står på bordet, når de er i bursdag, eller på overnatting selfølgelig. Har også sneket oss til noe når vi er på ferie og skal bare hente noe mens de er med reisefølget, eller 'tatt en dusj' sammen når de ser film/spiller.
 
Vi har to stk på soverommet. Ei i samme seng, og ei i egen seng.... 13 mnd og 3 år.

Når dem sover prøver vi og ha oss litt stille:p MEN jeg foretrekker, og ta det i stua før vi legger oss. For jeg er så var for lyder av de små at jeg får ikke til å slappe helt av og nyte :eek:

Pleier og advare de andre (store) om at de ikke skal komme ned i stua for vi trenger tid for oss selv. De tar fort poenget. Hender de store har de små barna i stua, og MAnnen roper på meg etter han har dusja og er klar og venter på meg på soverommet.. :p Da er det lettere i fred bak låst dør :) Tror det var sån denne lille spiren ble til :p
 
Back
Topp