som MitaSa godt vet... hehe, så er det ike min lyst det kommer ann på her... det er gubben sin, han påstår han er trøtt og sliten... men sex skal visst bare være når han har lyst, dvs på morgenen når jeg sover... helt ok det... men jeg vil også ha på kvelden, er så inmari godt å sove etterpå... og det kan jeg jo ikke på morgenen... da må 4åringen ha frokost... (min 4åring... ikke hans) Han er ikke redd for å skade sønnen vår som ligger i magen, for det går unna når vi først er i gang... hehe...
Og ja, bollemus er det her også... men magen er såpass diger nå at jeg ser den ikke likevell... hehe... men for 2dager siden så fikk jeg på kvelden så det suste, så nå er det jeg som vil vente litt... hehe...
Elsker sambo så masse... (selv når han ikke har lyst på meg...)
Jeg sa til ham her om dagen at det er jo et kompliment til ham at jeg har så mye lyst på ham... da svarte han bare: "så hver gang jeg ikke har lyst, så er det et dårlig kompliment til deg?" "Ja" svarte jeg... hehe...
(vil jo at han hvertfall skal ha lyst på meg... hehe, men hverken flodhester eller elefanter er spes sexy... hehe)
Nei, 10uker igjen nå... så bort med magen og kom med masse sex... (etter noen uker etter fødselen selvsagt...)