Sex livet

morfor2

Glad i forumet
Kanskje ikke et passende spørsmål, men jeg spør nå alikavel jeg[:D]

Er sexlivet dere på plass igjen etter fødselen?

Jeg fødte 060606 og "tør" ikke ha sex enda.. Føler meg helt fin nedentil, tror det er det psykiske som hindrer meg.. Er litt stresset og nervøs for at det skal gjøre vondt..

har ikke blitt noe sex her enda nei..
men det kommer nok[:D]

ORIGINAL: morfor2

Jeg fødte 060606 og "tør" ikke ha sex enda.. Føler meg helt fin nedentil, tror det er det psykiske som hindrer meg.. Er litt stresset og nervøs for at det skal gjøre vondt..

det var jeg også men det gikk så bra så.men du må jo ikke gjøre det før du er klar uansett.her venta vi til jeg var ferdig å blø(4 uker[:'(])men om det er på plass igjen vet jeg ikke[:D]dagene blir jo anderledes nå med en liten i hus[:)]

Var rask til å ha sex etter fødselen, men etter lite søvn, null overskudd og litt depresjoner pga amminga og at Ben har vært misfornøyd så har lysta vært veeeldig redusert. Blitt en gang i uka her den siste måneden...[>:]

Nei, her er det ennå ikke kommet igang. Gleder meg veldig til å starte det igjen...

her har vi enda ikke kommet i gang med sengegymnastikken
har hatt så vonde sting pluss at jeg har hatt blødninger helt til i forrige uke......*løper å kjøper kondomer* 

her venta vi i 3 uker... så den sista uka har det blitt hver eneste kveld [;)] og litt kos på dagen også, trodde ikke det skulle gå så fort denne gangen,da det tok nesten tre mnd sist gang....

hær e d 2 daga sia å d va kjempedeili,men dagen etterpå va æ jævli øm å e d ennu.kanskje vi hadde for tili??

Har ikke hatt enda vi... Jeg er litt redd for at det skal gjøre vondt eller føles annerledes enn før....

Ikke no ompa ompa her heller... litt redd for at det skal gjøre vondt eller at jeg skal føle meg "rar" på en måte.. Tenker ikke så mye på sex om dagen for å si det sånn. Men gleder meg jo til å ta fatt igjen da [;)]

ORIGINAL: morfor2

Her har det heller kje blitt til noe sengevals,eg e altfor satt  ut etter de 3 ukene eg måtte tilbringe på sykehuset etter fødselen/keisersnittet.Har jo litt lyst å prøve det ut igjen etter gammelt,men så kommer eg på alle de jordmødrene og legene som måtte hele tiden i 10 timer oppi å kjenne åpningen,og hver gang var det like smertefult...Nei, det blir nok en stund å vente her endå, får bare gi en hjelpende hånd i stedenfor, kan vel duge en liten stund...

ORIGINAL: Miluna

Ikke no ompa ompa her heller... litt redd for at det skal gjøre vondt eller at jeg skal føle meg "rar" på en måte.. Tenker ikke så mye på sex om dagen for å si det sånn. Men gleder meg jo til å ta fatt igjen da [;)]

samme her..
å så er ikke renselsen helt over enda..føler meg litt skitten pga det[:'(]

Back
Topp