Sex livet

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
pfff jeg brekker meg bare mannen puster på meg jeg :( Alle lukter plager meg, til og med dusjssåpe - for ikke å snakke om mat som han måtte finne på å spise.. så aner ikke hvordan jeg skal klare å ha sex før jeg er mindre kvalm :(
Oi ... :O sender en trøste klem ♥

Her tør vi ikke, blir paranoid så vi venter til vi er mer trygge :p edit: i tillegg sa legen sist mandag at han ikke så noen grunn til at det var galt, men han anbefalte å la være. Så da gjør vi det til vi er over kneika :P

Har ikke hatt selve samleie siden tiden jeg ble gravid. Hadde jo nettop hatt en SA. Og opplevde småblødninger i starten av dette svangerskapet, så jeg har vært avholds. Men vi har kost oss litt likevel. Men det har ikke blitt mye av det heller. For fikk ny blødning etter orgasme...

lykkeprøver:

hvorfor er du uenig?

sexlivet her igårn er ikke til å skryte av for å si det sånn. frister fint lite når jeg er kvalm hele tiden. 2mnd siden sist nå:-p for meg er det helt greit altså, er nok værre for mannen gitt :-p

Da er vi i samme båt :O sykt kvalm ! Ja vi er heldige der :)
kvalm enda du og altså?:/ sant! kjempe heldige der :-p hehe. man får bare tenke at det kunne vært værre å håpe at det gir seg snart :-)

Tenke positivt hjelper masse :) ja :-( og kjempe sulten :p spydde av matlukt idag :-(
å, det er en dårlig kombinasjon det! vet hvordan det er, bortsett fra at jeg har ikke spydd enda da. gjennomgår heller 3 fødsler på rappen istedet for å spy altså :-p flink til å overdrive og da vettu, men det er jaggu ikke langt ifra sannheten :-p hehe

er det nå jeg skal bli bekymret? Her kan det godt gå en mnd, nesten to, før jeg har noe som helst!:p i en så hektisk hverdag med skole, jobb, barn osvosv, så tenker jeg ikke på det:O Nå hadde vi sex i går, men det var det 3 uker siden sist.. Jeg har ikke lyst rett å slett.. Men sånn er jeg hele året, jeg :O herregud, er det han jeg ikke tenner på eller er det noe galt med meg??:O

Back
Topp