Sex livet

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Hvordan er dette? :-) vi hadde sex på lørdag men har ikke orket etter og føler ikke for det :p

Det er ganske ikke-eksisterende for tiden.. Har sine grunner da.. De siste par mnd har det blitt kanskje 2x pr måned, max..

Det er ganske ikke-eksisterende for tiden.. Har sine grunner da.. De siste par mnd har det blitt kanskje 2x pr måned, max..
Altså når jeg var fem uker på vei lå jeg bare der som ett lik og føler det blir sånn når kroppen knurrer om sex :p

Jeg er heldig jeg da som har fått villkatt hormone:)

Jeg har ikke tørt så mye siden jeg blør så mye da! Men snart kommer beinet hjem fra sjøen så da håper jeg det blir fart på sakene :D

Er mye kvalm, men funker tilnærmet vanlig;-)

Sex? Hva er det?
Har ikke hatt det på mange uker.. Den kvalmen og spyingen setter en effektiv stopper for det :BangHead

Ikke hatt det på mange uker her heller. Er ikke kvalm, men har mye sure oppstøt + at jeg rett og slett ikke har lyst

Her har lysten vært enorm :p
Så vi har vel hatt det ganske ofte, til tross for at jeg er ganske sliten og kvalm, meeeen hva gjør man ikke for litt
moro i senga ;)

Må innrømme at sex ikke er det jeg tenker mest på for tida, men det fungerer på et vis:)

Vært uten i litt over 2 uker nå, siden jeg for det meste har logge med hodet mitt over doskåla. Men nå er jeg bedre igjen så nå burde det bli fart på sakerne igjen!

pfff jeg brekker meg bare mannen puster på meg jeg :( Alle lukter plager meg, til og med dusjssåpe - for ikke å snakke om mat som han måtte finne på å spise.. så aner ikke hvordan jeg skal klare å ha sex før jeg er mindre kvalm :(

Back
Topp