Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, jeg var hos gyn 27 august som oppfølging etter sa. Han kunne da se at jeg hadde hatt EL, men ikke når. Hadde sex samme kveld, og vips, jeg er gravid nå. Så i teorien holder detTrodde jeg hadde EL 25 aug. ut fra symptomer, men det skal ikke kunne stemme. Skal sies jeg blir lett gravid, sliter bare med å beholde.
Jeg blir også veldig lett gravid![]()
Satser på at det holder for deg også![]()
Første forsøk og veldig lite innsats. Det ble dessverre SA 6 uker senere, men jeg ble da gravidHar en god følelse, men holder litt tilbake for den skuffelsen med negativ test er pyton... Og det å vente på ny EL kjennes ut som en evighet!
Noen har veldig kort lh topp (det hormonet som EL tester registrerer) og testen er kun positiv i 1 time eller noe slikt før den blir negativ igjen. Mens noen har lang lh topp som varer i noen dager. De sier at det beste er å ha sex før EL, så soldatene står klare når egget slipper, men så lenge man har sex i den fertile perioden så skal det holde.Et spørsmål litt på siden, håper det er greit!
Har det noe for seg å ha sex før positiv EL-test?
Både i dag og i går har det nesten ikke vært utslag på EL-test? Er det noen vits å ha sex nå da? (For kosen sin del ja, men tenker på å lage baby!!)
Tar det ikke ganske mange dager for å få sterkere strek og når den da endelig er positiv, er det vel enda noen timer/dag(er) til EL faktisk finner sted?? Når «begynner» man prøvingen om jeg kan si det sånn?
Tar gjerne imot alle kommentarer, tanker og svar!![]()
Jeg ble gravid etter sex før jeg var ferdig med mensen. Var kun den ene gangen den månedenEt spørsmål litt på siden, håper det er greit!
Har det noe for seg å ha sex før positiv EL-test?
Både i dag og i går har det nesten ikke vært utslag på EL-test? Er det noen vits å ha sex nå da? (For kosen sin del ja, men tenker på å lage baby!!)
Tar det ikke ganske mange dager for å få sterkere strek og når den da endelig er positiv, er det vel enda noen timer/dag(er) til EL faktisk finner sted?? Når «begynner» man prøvingen om jeg kan si det sånn?
Tar gjerne imot alle kommentarer, tanker og svar!![]()
Jeg ble gravid etter sex før jeg var ferdig med mensen. Var kun den ene gangen den måneden![]()
Vi hadde kun dagen før El og det funket bra her![]()