Vi-Vil-Ha-Nr-3
Forelsket i forumet
Ååååja..Ikke du jeg sikta til hehe .. og ikke skulle jeg vær så skarp heller men er faktisk hjelpesløs uten emojis xD så da får "xD" duge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååja..Ikke du jeg sikta til hehe .. og ikke skulle jeg vær så skarp heller men er faktisk hjelpesløs uten emojis xD så da får "xD" duge
Hahaha! Okei!Var noen andre som kommenterte at det var stakkars mann. Jeg høres sikkert mer grinete ut med svarene mine enn jeg mener, kan ikke å buke smileys innpå her! Jada, det går greit. Er det noe jeg ikke vil svare på så svarer jeg ikke (men en god gammaldags smiley kan du vel få)
når man har fått sexnekt av legen så blir jo saken en annen, da regner jeg med at mannen er litt forståelsesfull også.. men om man bare bestemmer seg for at man ikke orker å tilfredstille mannen i 9mnd så synes jeg synd på han ja. . Satt veldig på spissen så øker jo risikoen for at mannen er utro også da, 9mnd uten sex, sur og feit kjærring hjemme som gir lite av seg selv, da er det fort gjort å krysse ei grense etter noen øl på byen.Enn å si stakkars om mannen til noe for de ikke får sex under svagerskapet har man ikke fint å si så kan man la være å si noe alle er forskjellige og det må man respektere. Mannen han sikkert mye andre gode kvaliteter i damen han kan meske seg meg i mellomtiden
nå er det stor forskjell på noen uker og 9mnd++. og skulle man ha problemer med samleie så går det da fint an å være god med mannen sin selv om man selv har fått orgasmeforbud og samleieforbud av legen, da kan man jo være så heldig å få en massasje tilbake Og det er selvfølgelig viktig at man kan være nære og intime uten sex også, men når det er snakk om mnd uten samleie, uten noen form for andre måter å ha sex på, det høres bare trist ut. Det å hjelpe til med håndjobb eller sugejobb innimellom kan være en ok erstatning for sex i perioder der det ikke er mulig, og man får en fornøyd mann også =)Hvis noen mnd uten samleie/sex er et problem for samlivet, er det mange her som kan få seg en kraftig smell etter fødselen.
Bruk heller tiden på å nyte intimiteten som er/bør være i et forhold utenom det seksuelle.
Bygg et sterkt forhold som tåler "sølibat."
når man har fått sexnekt av legen så blir jo saken en annen, da regner jeg med at mannen er litt forståelsesfull også.. men om man bare bestemmer seg for at man ikke orker å tilfredstille mannen i 9mnd så synes jeg synd på han ja. . Satt veldig på spissen så øker jo risikoen for at mannen er utro også da, 9mnd uten sex, sur og feit kjærring hjemme som gir lite av seg selv, da er det fort gjort å krysse ei grense etter noen øl på byen.
Det vet jeg mannen min aldri ville gjort!! Dessuten tror jeg ikke han betegner meg som sur og feit kjerring når jeg endelig har blitt gravid etter lang tids prøving.når man har fått sexnekt av legen så blir jo saken en annen, da regner jeg med at mannen er litt forståelsesfull også.. men om man bare bestemmer seg for at man ikke orker å tilfredstille mannen i 9mnd så synes jeg synd på han ja. . Satt veldig på spissen så øker jo risikoen for at mannen er utro også da, 9mnd uten sex, sur og feit kjærring hjemme som gir lite av seg selv, da er det fort gjort å krysse ei grense etter noen øl på byen.
Gi han en sugejobb så blir han blid igjenJeg tør ikke, så her er gubben småfurt, og flyr nesten på vegga
Samme herEhm... Jeg vet ikke jeg altså, men de hormonene nå som jeg er gravid, jeg klarer ikke å holde meg unna gubben jeg
Så her er det all in hele tiden!! Haha