Sex i svangerskapet

Var noen andre som kommenterte at det var stakkars mann. Jeg høres sikkert mer grinete ut med svarene mine enn jeg mener, kan ikke å buke smileys innpå her! Jada, det går greit. Er det noe jeg ikke vil svare på så svarer jeg ikke :) (men en god gammaldags smiley kan du vel få)
Hahaha! Okei! :P
Teit at man ikke kan bruke emoji's fra telefonen. :P

Jeg synes det er helt greit med sex i svangerskapet. Går noe roligere for seg en før, men mest på grunn av at jeg får så skjør hud under graviditet. Det resulterer også i at vi ikke kan ha sex så ofte som før på grunn av huden.
Føler jeg ikke at jeg klarer på grunn av vanskelig hud, men mannnen ønsker, får han kos på andre måter

Er selvfølgelig en utfordring når man er kvalm - da er det vanskeligere å bidra. Men heldigvis har flotte mannen veldig respekt for min helse

Jeg har funnet ut at jeg vil vente til uke 12 med å ha sex. Er altfor redd for å begynne å blø. Etter å ha blødd litt i går og kjent på kroppen hvor stressende og fortvilende det føles, så vil jeg heller unngå å sette meg i den situasjonen.

Enn å si stakkars om mannen til noe for de ikke får sex under svagerskapet :p har man ikke fint å si så kan man la være å si noe :) alle er forskjellige og det må man respektere. Mannen han sikkert mye andre gode kvaliteter i damen han kan meske seg meg i mellomtiden :)
når man har fått sexnekt av legen så blir jo saken en annen, da regner jeg med at mannen er litt forståelsesfull også.. men om man bare bestemmer seg for at man ikke orker å tilfredstille mannen i 9mnd så synes jeg synd på han ja. . Satt veldig på spissen så øker jo risikoen for at mannen er utro også da, 9mnd uten sex, sur og feit kjærring hjemme som gir lite av seg selv, da er det fort gjort å krysse ei grense etter noen øl på byen.

Hvis noen mnd uten samleie/sex er et problem for samlivet, er det mange her som kan få seg en kraftig smell etter fødselen. :p
Bruk heller tiden på å nyte intimiteten som er/bør være i et forhold utenom det seksuelle.
Bygg et sterkt forhold som tåler "sølibat." ;)
nå er det stor forskjell på noen uker og 9mnd++. og skulle man ha problemer med samleie så går det da fint an å være god med mannen sin selv om man selv har fått orgasmeforbud og samleieforbud av legen, da kan man jo være så heldig å få en massasje tilbake ;) Og det er selvfølgelig viktig at man kan være nære og intime uten sex også, men når det er snakk om mnd uten samleie, uten noen form for andre måter å ha sex på, det høres bare trist ut. Det å hjelpe til med håndjobb eller sugejobb innimellom kan være en ok erstatning for sex i perioder der det ikke er mulig, og man får en fornøyd mann også =)

når man har fått sexnekt av legen så blir jo saken en annen, da regner jeg med at mannen er litt forståelsesfull også.. men om man bare bestemmer seg for at man ikke orker å tilfredstille mannen i 9mnd så synes jeg synd på han ja. . Satt veldig på spissen så øker jo risikoen for at mannen er utro også da, 9mnd uten sex, sur og feit kjærring hjemme som gir lite av seg selv, da er det fort gjort å krysse ei grense etter noen øl på byen.

Den mannen ville ikke jeg hatt! Og det er vel forståelig om enkelte, spesielt da førstegangsgravide, er redde og ikke tør ha sex. Regner med de fleste hjelper mennene sine litt om de har sexnekt, men de blir ikke skada av å ta jobben litt på egen hånd heller.

Det vet jeg mannen min aldri ville gjort!! Dessuten tror jeg ikke han betegner meg som sur og feit kjerring når jeg endelig har blitt gravid etter lang tids prøving.

Kommer til å ha sex men ikke like hardt som før.. Og kanskje heller litt mer kosing enn sex. :)

Jeg har vært redd for at sex skulle gjøre vondt og at jeg skulle begynne å blø. Så her har det vært tørke etter positiv test.
Drista meg uti det i går og det gikk kjempefint. Ikke noe vondt å så vidt jeg vet ikke blødning.
Skjønner dere som er redde så godt. Det er ingen god følelse i det hele tatt.

Første 2 svangerskapene mine hadde vi sex hele tida. Var aldri redd. I tredje svangerskap blødde jeg noen ganger i uke 7-9 så da ble det sex-nekt noen uker. I dette svangerskapet har det ved 3 tilfeller vært litt rødt på papiret. Vi har sex men er litt skeptisk. Blir kanskje 2 ganger i uka max...

Vi har hatt sex når jeg ikke er for utslitt, men jeg klarer ikke å komme etter jeg ble gravid.
I går prøvde vi og prøvde. Jeg ga opp til slutt så han fikk bli ferdig. Utrolig frustrerende :/

Ehm... Jeg vet ikke jeg altså, men de hormonene nå som jeg er gravid, jeg klarer ikke å holde meg unna gubben jeg
Så her er det all in hele tiden!! Haha

Vi har sex normalt som tidligere! Og det syns jeg mannen fortjener like mye som vi fortjener det :D Jeg er ikke i dårlig form, så da gjør vi det så lenge kroppen tillater det! Skal nevnes at tankene mine er et annet sted under økta :p

Flere som har fått vondt i livmoren etter orgasme? Var skikkelig konstant vondt i magen (da hadde ikke penis vært inne å stanga)! :p

Back
Topp