Sex i svangerskapet

mrs.g

Glad i forumet
Vi har ikke turt å ha sex siden unnfangelsen... Jeg har en livmorhals som veldig lett begynner å blø, og selv om jeg vet at det ikke er farlig, så er jeg redd for å begynne å blø fordi jeg vet det ville skapt så mye bekymring og frykt for meg. Når vi har hatt sex mellom EL og mens tidligere har jeg alltid begynt å blø, så det er dette jeg frykter.

Men nå er det jo snart en måned siden sist da. Mannen sier han syns det er helt greit, og han sier han ikke vil fordi han også er redd jeg skal blø, men hvor lenge kan vi holde på sånn da? Kan jo ikke leve i sølibat i 9 måneder?

Vi har vært gjennom prøverør, fikk ikke lov å ha samleie 10 dager etter innsett, men har hatt det siden den 10. dagen.. Tar det rolig og forsiktig, kjører ikke fullt på :)

Sliter ikke med det jeg, og etter æ ha manglende sexlyst i noen år pga spiral, så koser vi oss veldig nå. ;)
Snart vært sammen i 10 år, og nesten nyforelsket igjen. ❤️

Her blir det sølibat! Så får mannen fikse jobben selv om han skulle trenge det, det eneste som skal oppi meg de neste mnd er ul-stav.

Man kan jo kose seg med andre ting sammen:-) finnes da flere måter å tilfredsstille hverandre på :-p

Okei. Er det noen grunn til det liksom? For det går jo fint med rolig sengeaktivitet selv om man er gravid. Men regner med at det vet du kanskje?

Det er en grunn til at legen sier det ja. Er litt komplikasjoner inn i bildet hos oss. Men om noen velger å ikke ha sex kun fordi de er redde så forstår jeg det.

Enn å si stakkars om mannen til noe for de ikke får sex under svagerskapet :p har man ikke fint å si så kan man la være å si noe :) alle er forskjellige og det må man respektere. Mannen han sikkert mye andre gode kvaliteter i damen han kan meske seg meg i mellomtiden :)

Det er en grunn til at legen sier det ja. Er litt komplikasjoner inn i bildet hos oss. Men om noen velger å ikke ha sex kun fordi de er redde så forstår jeg det.
Okei. Trasig med komplikasjoner da. :/ Jeg var bare nyskjerrig altså. Var ikke meningen å grave, håper det går greit. :)

Enn å si stakkars om mannen til noe for de ikke får sex under svagerskapet :p har man ikke fint å si så kan man la være å si noe :) alle er forskjellige og det må man respektere. Mannen han sikkert mye andre gode kvaliteter i damen han kan meske seg meg i mellomtiden :)
Var ikke meningen å være ekkel jeg da. Og har ikke inntrykket av at jeg skrev det heller. Var bare nysgjerrig. :)
Og det er jo like "synd" i både damen og mannen. :P

Okei. Trasig med komplikasjoner da. :/ Jeg var bare nyskjerrig altså. Var ikke meningen å grave, håper det går greit. :)

Var ikke meningen å være ekkel jeg da. Og har ikke inntrykket av at jeg skrev det heller. Var bare nysgjerrig. :)
Og det er jo like "synd" i både damen og mannen. :p

Var noen andre som kommenterte at det var stakkars mann. Jeg høres sikkert mer grinete ut med svarene mine enn jeg mener, kan ikke å buke smileys innpå her! Jada, det går greit. Er det noe jeg ikke vil svare på så svarer jeg ikke :) (men en god gammaldags smiley kan du vel få)

Stakkars mannen din... om samleie er uaktuelt så er det jo andre ting man kan gjøre...
Hvis noen mnd uten samleie/sex er et problem for samlivet, er det mange her som kan få seg en kraftig smell etter fødselen. :P
Bruk heller tiden på å nyte intimiteten som er/bør være i et forhold utenom det seksuelle.
Bygg et sterkt forhold som tåler "sølibat." ;)

Og det er jo like "synd" i både damen og mannen. :P
Ikke du jeg sikta til :) hehe .. og ikke skulle jeg vær så skarp heller men er faktisk hjelpesløs uten emojis xD så da får "xD" duge

Back
Topp